1400-04-09 10:03
563
0
75210
حجت الاسلام احمدی :

اجرای بیش از 27 برنامه محوری در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی / فضای مجازی بهترین بستر افشای جنایات آمریکاست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت : امروز دیگر منبر تعطیل شده است و فضای مجازی بستری برای هنر انتقال تاریخ به نسل نو است .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما در خصوص هفته افشا حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت : جریان روشنفکری و عقل عاطفی به دنبال اینست که فاجعه ای چون 7 تیر و جنایات منافقین را از اهمیت بیندازد لذا اصحاب رسانه نقش مهمی در روشنگری این موضوع دارند .

حجت الاسلام احمدی افزود : نسل نو نمی داند مسعود رجوی کیست و چه جنایاتی انجام داده است ؟ نسل نو نمی داند گروهک فرقان چیست  و چکار کرده است و چه نخبگانی را از این کشور گرفته است ؟

وی تصریح کرد : امروز دیگر منبر تعطیل شده است و فضای مجازی بستری برای هنر انتقال تاریخ به نسل نو است .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد : امسال در هر 14 شهرستان برای هفته افشای حقوق بشر امریکایی برنامه داریم و در کل بیش از 27 برنامه محوری با عناوینی چون میزگرد تحلیلی و تبیینی با حضور کارشناسان و مسابقات مختلف انجام می شود .

احمدی اضافه کرد : امروز فضای مجازی تبدیل به فضای حقیقی شده و باید از این فرصت برای تبیین رویدادهایی که در 43 سال اخیر انقلاب اسلامی رخ داده است، استفاده کنیم.

وی تاکید کرد : تاریخ انقلاب اسلامی چندان در مدارس گفته نمی شود، در دانشگاه‌ها هم کمرنگ است بنابراین نباید تعجب کنیم که عده‌ای جای جلاد و شهید را عوض کنند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.