1400-03-20 19:20
601
0
74945
رضایی وعده داد؛

تمام ایران را کارگاه بزرگ اقتصادی می‌کنیم/ طراحی برنامه رونق هر استان‌ در برنامه دولت« اقدام و تحول»

رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولت «اقدام و تحول» همه مردم را مانند انقلاب به صحنه می‌آوریم و تمام ایران را به کارگاه‌های بزرگ اقتصادی خواهیم کرد.

به گزارش گلستان ما؛ محسن رضایی عصر امروزدر برنامه تبلیغاتی خود از شبکه گلستان، اظهار کرد: نداشتن برنامه توسط دولت‌ها باعث شده ناامیدی در مردم ایجاد شود ولی ما دوباره می‌خواهیم قیام کنیم و با دولتی نو آغاز جدیدی را رقم بزنیم.

وی افزود: امام بزرگوار ما در انقلاب ما اقوام و همه استان‌ها را دور هم جمع کرد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.نه غرب و نه شرق نتوانستند در انقلاب و جنگ تحمیلی مقابل ایران بایستند در حالی که ۴۰ کشور پشت صدام ایستاده بودند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه آیا همه اقوام نمی‌توانند دوباره دور هم بایستند و حرکت سومی را رقم بزنند؟  تصریح کرد: می‌توان برای بار سوم قیام کرد، قیام فرهنگی و اقتصادی، قیام تشکیل دولت وحدت ملی، قیام برای پیشرفت، قیام برای شکستن تحریم‌های ظالمانه همه با حضور مردم رقم خواهد خورد و اینطور نیست که انتخابات مهندسی شده باشد و فردی بیرون بیاید.

وی تاکید کرد: این شما مردم هستید که سرنوشت صندوق را رقم می زنید و قیام سوم قیام زندگی بهتر برای سربلندی کشاورزی، کارگر، معلم و کارمندان است.

رضایی ببیان کرد: زدودن غم از چهره بهترین مردم این کره خاکی یعنی ایران هدف ماست، شرط این پیروزی این است که همه با هم حرکت کنیم و بدانیم ثروت و قدرت و سربلندی ایران برای همه است. ما دوباره استان‌ها و اقوام ایرانی را به میدان می‌آوریم و مناطق اقتصادی در کشور درست می‌کنیم و به استان‌ها مسئولیت می‌دهیم.

وی ابراز کرد: سپرده مردم باید در استان‌ها ذخیره و همانجا هزینه شود نه اینکه تهران بیاید و آخر هم با ارز از کشور خارج شود. ما به استثمار نو که سرمایه‌های مردمی را خارج کند پایان می‌دهیم، بیان کرد: اینطور نخواهد بود که از تهران نسخه واحد برای همه استان‌ها صادر شود و دولت ما دولت اقدام و تحول و پایان به شعارهای بی پایه است.

دولت ما برای هر استان برنامه خاص آن استان و بامردم آن استان تنظیم کرده است

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت ما برای هر استان برنامه خاص آن استان و بامردم آن استان تنظیم کرده و هیچ استانی نیست که نسخه مخصوص آن نوشته نشده باشد زیرا هر استانی طبیعت و اقلیم خود و مردم خود را دارد و اینطور نیست که فولاد را به استان خشک و هنرمند ببریم و آن استان را نابود کنیم.

وی با بیان اینکه نسخه واحد نوشتن از تهران برای همه استان‌ها به معنی نادیده گرفتن ظرفیت‌ها و استعداد استان‌ها است، یادآورشد:  دولت ما متناسب با توانایی هر استان نسخه پیشرفت و بهبود زندگی هر استان را تهیه و اجرا خواهد کرد.

رضایی اضافه کرد: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی برای همه استان‌ها یکی است اما فعالیت‌های اختصاصی برای هر استان خواهیم داشت و هر استان به ندازه یک کشور می‌تواند تولید کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای اروپایی به اندازه کمتر از استان‌های ما هستند ولی تولیدات بیشتر دارند، متذکرشد: در دولت «اقدام و تحول» همه مردم را مانند انقلاب به صحنه می‌آوریم و تمام ایران را به کارگاه‌های بزرگ اقتصادی خواهیم کرد.

به گفته رضایی؛ جوانان ما باید نشاط داشته باشند، آزادی‌های اجتماعی را در چهار چوب قانون رعایت کنند و ما نباید به جوانان گیر دهیم و باید مهارت آنان را بالا برده و به آنها آموزش دهیم.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: استانداران دولت ما از مردم همان استان انتخاب خواهند شد نه اینکه از استان دیگری مسئولی برود و آخر هم با پارتی بازی اطرافیان خود را به استان دیگر ببرد و گروهی از نخبگان افرادی را پیشنهاد و با ارزیابی چندباره استانداری از فرزندان همان استان معرفی خواهیم کرد که خارج از هر باند و گروه و جناح خواهد بود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه طبق اصل ۱۲۷ قانون اساسی اختیارات خود را در بعد اقتصاد به استانداران خواهیم داد، افزود: نهضت بزرگ خانه سازی را برای ایرانیان راه اندازی می‌کنیم و هر کسی که ۳۰ میلیون تومان که ۱۰ درصد ساخت خانه است را بیاورد بانک‌ها را مجاب می‌کنیم ۹۰ درصد دیگر را پرداخت کنند و همان ملک هم وثیقه است که به نام مردم در بانک می‌ماند تا اقساط تسویه شود.

اگر مسکن را راه بیندازیم ۳۰۰ صنعت پشت آن راه اندازی می‌شود

وی همچنین گفت: سود بانکی را هم دولت می‌پردازد و اگر مسکن را راه بیندازیم ۳۰۰ صنعت پشت آن راه اندازی می‌شود و مانند لوکوموتیو قطار اقتصاد فعال می‌شود.

رضایی اذعان کرد: گروه‌های سیاسی به جای نمایشنامه و شعبده بازی به فکر مردم باشند.

وی ادامه داد: من هم مانند سایر دوستانم که زیر شیمیایی و بمباران رفتند خودمان را سپر مردم می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم نان قرضی، زباله گردی و کولبری بر قامت بلند مردم ایران بنشیند، باید نشاط و شادابی در مردم موج بزند و این آرزوی دولت است، افزود: ازدواج جوان‌ها و حقوق خانه داری برای من مهم است زیرا مرد بیرون کار می‌کند و اگر زحمات زن در خانه حقوق نگیرد هزینه مردی که بیرون رفته را زن می‌پردازد.

رضایی درباره برنامه خود در حوزه بانوان هم گفت: ما همه خانم‌های خانه داری که ۶ ماه آموزش فرزنداری و بهداشت را ببینند حقوق می‌دهیم. مساله ارتقا کرامت انسانی را از داخل خانه آغاز می‌کنیم و علاوه بر مساله خانه داری، کسب و کارهای خانگی را توسعه می‌دهیم و شهرهای شما را رونق اقتصادی می‌بخشیم.

صنایع تبدیلی در گلستان توسعه می‌یابد

وی ابرازکرد: برنامه ما برای گلستان استفاده از مزیت کامل و جدیدی که در مجمع تشخیص با عنوان منطقه آزاد تصویب کردیم است و این منطقه می‌تواند ما را به ترکمنستان و چین وصل کند و تجارت بزرگی را عهده دار خواهید شد.

رضایی تاکید کرد :صننایع تبدیلی مساله ای ضروری برای تولیدات کشاورزی گلستان است زیرا زمانی گلستان مرکز پنبه کل خاورمیانه بود و به بازارهای جهانی صادر می‌شد و اکنون هم باید کشاورزی گلستان دوباره احیا و صنایع تبدیلی، بسته بندی و بازاریابی آن ایجاد شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خاتمه گفت: برنامه درستی برای گردشگری گلستان صورت نگرفته است و نیاز به زیرساختهایی دارد زیرا نزدیکی آن به دریاو صحرای گلستان کم نظیر و قابل بهره برداری است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.