1400-03-17 10:35
1091
0
74882
دانشجویان گلستانی از اهمیت مشارکت می گویند؛

مشارکت حداکثری در انتخابات تنها راه اعتراض به عملکرد دولت ناکارآمد/گول رسانه های معاند را نخوریم/سرنوشت کشور به دستان خودمان است

دانشجو معلمان گلستانی بر اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات برای اعتراض به عملکرد دولت ناکار آمد و اهمیت انتخاب درست تاکید کردند.

به گزارش گلستان ما؛ حدود ۱۰ رو زدیگر به روز انتخابات ۲۸ خردادماه نزدیک می شویم و بسیاری از مردم برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را  در کشور از رسانه ملی و در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند .

به نظر می رسد با توجه به نگرانی از طغیان کرونا فعالیت میدانی در شهرها ممکن نباشد و فعالیت ها در بستر مجازی و شبکه های اجاتماعی دنبال شو د.

در این میان دانشجویان و جوانان بیشتر درفضای انتخاباتی شرکت کرده و به بحث و گفتگو می پردازند تا بتوانند به عنوان جامعه نخبگانی روشنگری کرده و  به عموم مردم برای انتخاب درست کمک کنند.

در همین رابطه  نشست دانشجویی « پای کار ایران هستیم »در دانشگاه فرهنگیان گلستان برگزار و بر اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات برای اعتراض به عملکرد دولت ناکار آمد و اهمیت انتخاب درست تاکید شد .

فاطمه گیلک در این نشست اظهار کرد: نارضایتی مردم از مشکلات و ضعف مدیریتی است که در چند سال اخیر گریبانگیر مردم شده و برخی می خواهند  با رای ندادن صدای اعتراض خود را به گوش مسئول برسانند در حالی که تنها را اعتراض به عملکرد فعلی مشارکت حداکثری وایجاد تغییر در روند موجود است.

وی با بیان اینکه رسانه بیگانه در بخش زیادی از فتنه ها در کشور سهیم اند و به آن دامن می زنند، گفت: آنها می خواهند نظام را ناکارآمد جلوه دهند و با نفوذ که مقام معظم رهبری در چند سال اخیر بارها به آن هشدار داده اند ،می خواهند با تغییر ذائقه اعتراضات از خود مردم آغاز شود  و تغییر حکومت را بخواهند در حالی که  نظام ما از ارکان مختلف مجریه مقننه و قضایه و تشکیل شده و عملکرد هر یک از قوا به پای نظام نوشته می شود ومدیریت آن قوه دچار اشکال است و می توان با تغییر بخش ناکارآمد را تصحیح کرد.

دانشجو معلم دبیری الهیات به برنامه رسانه های بیگانه و حتی برخی رسانه های داخلی اشاره کرد و گفت: اینها هر زمان برنامه ای دارند، در برهه ای می گویند رای ندهید و در زمانی دیگر نه تنها نمی گویند بلکه بیان می کنند  که به فلانی رای بدهید تا گزینه ای ضعیف  قابل نفوذ و غرب گرا انتخاب شود و آنها را به اهدافشان نزیک کند.

وی با بیان اینکه سیستم ما سیتم درستی است وگرنه دشمن اینقدر برای اخلال در آن وقت نمی گذاشت، متذکر شد: این مسئولان  هستند که باید برای خدمت به مردم برنامه درست ارائه کنندف باید دقیقتر ببینیمف بی انصافی نکنیم  و عملکرد ضعیف دولت را به نظام نسبت ندهیم تا شاهد افزایش فقر ،مشکلات معیشتی، معضلات فرهنگی و اجتماعی نباشیم.

رسانه های بیگانه دستاوردهای بیشمار کشور و امنیت کشوررا کوچک جلوه می دهند

گیلک اذعان کرد:  رسانه های مخالف داخلی و بیگانه ضعف کوچک در کشور را به قدری بزرگ جلوه می دهند که حل شدنی نیست و در مقابل دستاوردهای بیشمار کشور و امنیتی که در ناامن ترین منطقه جهان کم اهمیت جلوه می دهند البته این سیاست ها نخ نما وتکراری شده و گولش را نخواهیم خورد.

وی همچنین گفت: عده ای از ناکارآمدی نظام حرف می زنند امادر عوض آن پیشنهادی ندارند آنها خودشان می دانند که نظام جمهوری اسلامی کارآمد ترین نظام در جهان است که لیبرال، سوسیال و غیره نیست که همه چیز را برای ثروتمندان بخواهد و برای قدرت به هرچیزی دست درازی کنند بلکه این نظام همه چیز را برای دنیا و آخرت همه مردم می خواهد.

گیلک با اشاره به عملکرد شورای نگهبان هم گفت: شورای نگهبان سلیقه شخص نیست بلکه در چارچوب قانون و شریعت گزینه ها رد یا تایید می شوند  و گفتن ۵ به یک و غیره و با حشیه بردن کاملا غلط است.

نگین دهنوی  هم در این نشست گفت: تصویر سازی رسانه های معاند این است جمهوری اسلامی ایران رو به نابودی است، هیاهو به پا می کنند که اعتراضات گسترده درکشور انجام می شود در حالی که خودشان به ان اعتقاد ندارند و چون جایگاهی در سیستم اسلامی و دینی انقلاب ندارند به هرطریقی برای نابودی آن می زنند در حالی که مردم همیشه نشان دادن که همواره پای کار ایران هستند و با جوسازی بیگانگان که هیچ دلسوزما نیستند میدان را خالی نمی کنند.

مشارکت بالا وجهه رئیس جمهور را در جهان ارتقا می دهد

فاطمه ابراهیمی در ادامه بیان کرد: با مشارکت بالا و با مشارکت پایین رئیس جمهور انتخاب می شود اما مشارکت حداکثری باعث انتخاب رئیس جمهوری قوی در عرصه بین الملل می شود و در بعد داخلی نیز جایگاه بسیاری را در بین مردم و احزاب خواهند داشت لذا با عدم مشارکت بیشترین آسیب را خودکشور و مردم متحمل می شود.

وی با بیان اینکه انقلاب ما  ازدل مردم جوشید والان هم می خواهند با ایجاد مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم را از نظام مایوس کنند تا خودشان به اعتراض و سرنگونی بپردازند در حالی که مردم می دانند که آنها دلسوز ما نیستند.

دانشجو معلم رشته علوم تربیتی ادامه داد: رسانه های معاند در قضیه بنزین آنقدر حاشیه سازی کردند و مسئولان هم با سخنان دوپهلو می خواستند کشور را به سمت نابودی و اغتشاش بکشند اما بلافاصله با مدیریت خود مردم و نیروهای انقلاب این فتنه نیز ازبین رفت.

ابراهیمی اذعان کرد: رسانه های بیگانه برای تغییر ذائقه جوانان ما تلاش می کنند،چند تا شعار دادن  و توهین کردن را در سالهای گذشته دیدیم که حاصل انتخاب شد وضعیت بد اقتصادی و کوچک شدن سفره مردم وغیره بنابراین این سواد رسانه باید در بین مردم بخصوص جوانان ایجاد شود که اولویت ها را اشتباه نگیرند.

باید مردم درست انتخاب کنند تا کشور رو به جلو حرکت کند

وی با بیان اینکه باید مردم درست انتخاب کنند تا کشور رو به جلو حرکت کند، گفت: ما هر جا به ظرفیت داخل نگاه کردیم و از نخبگان داخلی بهره بردیم پیشرفت های فراوانی کردیم و با سرعت چند برابری به جایگاه بالایی در رتبه بندی های جهانی رسیدند .

این دانشجوی گلستانی اضافه کرد: به دنبال مسئول پشت میز نباشیم  بلکه ملاک انتخاب ما باید تفکرانقلابی و روحیه جهادی باشد هرکس به آن نزدیکتر است به آن رای بدهیم.

مرضیه تعقلی در ادامه با بیان اینکه معاندین بیان می کنند که نظام ناکار آمد پس اساس نظام باید تغییر کند و جمهوری اسلامی از بین برود، اظهار کرد: اینها دشمنی دیرینه با انقلاب اسلامی دارند و با رسانه و قول های رسانه ای برای براندازی فعالیت می کنند لذا همواره با جمهوری اسلامی درستیز هستند و برای عدم مشارکت در انتخابات تلاش می کنند و هر بار مردم  با حضور خود آنها را شکست داده اند.

دشمنان به دنبال عدم مشارکت مردم درانتخابات هستند

 دانشجو معلم الهیات دانشگاه فرهنگیان گلستان بیان کرد: رسانه های بیگانه از مشکلات و حتی اعتراضات کشور ما  که در همه جای جهان اتفاق می افتد جوری بازتاب می دهند که مردم با اصل نظام مخالفند در حالی اصلا اینگونه نیست  و این را بارها و بارها به آنان ثابت کرده اند.

تعقلی بیان کرد: در طول ۴۳ سال کشور با مشکل روبرو بوده اما هر بار آن را با سیستمی که بسیار هم کارآمد است ترمیم کرده است.

محدثه میرمرادی هم بیان کرد: این مردم هستند که باید برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند لذا برای تغییر وضع موجود باید پای صندوق رای بیایند .

دانشجو معلم علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان گرگان افزود: جمهوری اسلام ابداع عجیب و  بی نظیر امام خمینی (ره) بود که سر مشق بسیاری از کشورها شده و جبهه مقاومت را شکل داده است و اکنون ثمره اش را در کشورهای مختلف جهان می بینیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.