1400-03-10 14:09
1417
0
74809
کاندیدای شورای شهر در میزگرد گلستان ما؛

دنبال شورای شیشه ای هستم/ ما مامور به انجام وظیفه ایم مسئول به نتیجه نیستیم/ ایجاد مراکز مشورتی در محلات مهم ترین نیاز شهر گرگان

گلستان ما بنا دارد در راستای ایجاد شور انتخاباتی و افزایش مشارکت از کاندیدای جوان و دارای برنامه که برای انتخابات ششمین دوره انتخابات ثبت نام کرده اند در برنامه های میزگردی خود دعوت کند تا به ارائه برنامه بپردازند.

به گزارش گلستان ما، رقیه سادات حسینی جبلی کاندیدای شورای شهر گرگان ظهر امروز در میزگرد انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر گرگان، اظهار کرد: به دنبال شورای شیشه ای هستم تا بند بند مصوبات و مسائل داخلی شورا را به اطلاع مردم برسانم ضمن اینکه در شورای ششم از خبرنگاران بیشتر استفاده خواهیم کرد.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر گرگان، خاطرنشان کرد: پروژه های عمرانی و خدمات رسانی گرگان به سمت ناهارخوران رفته، بایستی خدمات شهرداری در محلات مختلف و تمام نقاط شهر توزیع شود.


وی افزود: رفع تبعیض در خدمات، تهیه سند چشم انداز و نشست هم اندیشی با نمایندگان برای رفع برخی قوانین دست و پاگیر شهری از جمله برنامه های پیش روی ما در شورای ششم خواهد بود.

ما مامور به انجام وظیفه ایم مسئول به نتیجه نیستیم

در ادامه این نشست امیدرضا رستاقی کاندیدای شورای شهر گرگان نیز تصریح کرد: تصمیم سازی ها در شهر باید متناسب با نیازهای درست باشد، بایستی توسعه عادلانه را در همه جای شهر ببینیم، شورای ششم باید مشاوره را در معنای واقعی خود ببیند نه سیاهی لشکر برای گرفتن فیلم و عکس.

این فعال اجتماعی اذعان کرد: مردم در عرض شورا باید دیده شوند نه در طول شورا، هنوز ندیدم شورای شهر مثلا در یک شهرک مثل شهرک جامی جلسه بگذارد و به مشکلاتشان رسیدگی شود.


وی ادامه داد: ازنظر توسعه عادلانه شهری دوربرگردان های کمربندی را مخرب می دانم اگر چه ممکن است ظاهر شهر را زیبا کرده باشد اما کارشناسی نشده است.

رستاقی عنوان کرد: شورا یک نهاد مشورتی و هم عرض با مردم است، نباید صندلی رئیس شورا و اعضای شورا با صندلی مردم متفاوت باشد، همیشه وقتی در شورای شهر گرگان صندلی اعضا را متفاوت تر می دیدم، دلگیر می شدم.

این کاندیدا شورای شهر گرگان با بیان اینکه حدود چهل نفری که پویا تر از سایر ثبت نام کنندگان هستند می توانند پتانسیل مشورتی خوبی برای 9 نفر منتخب باشند، ابراز کرد: شهرداری و شورا باید در محلات مختلف مراکز مشاوره رایگان ایجاد کنند.

ایجاد مراکز مشورتی در محلات مهم ترین نیاز شهر گرگان

احسان الله پیرا نیز دیگر کاندیدای جوان شورای شهر گرگان است که در میزگرد گلستان ما، بیان کرد: شهرداری باید ظرفیتی برای شهروندان ایجاد کند تا درگیر فعالیت های اقتصادی شوند که توسعه مشاغل خانگی می تواند یکی از این الگوها باشد .

وی اضافه کرد: شورای شهر و شهرداری باید از ظرفیت فضای مجازی برای پاسخگویی به مطالبات شهروندان استفاده بیشتری نمایند .

این کارشناس عمران با اشاره به اینکه با وجود احداث زیرگذر و روگذرهای مختلف در شهر همچنان با معضل ترافیک روبرو هستیم، یادآورشد: برخی تصمیمات کمیسیون ماده 2 و ماده 100 خلاف استانداردها و مسائل فنی داخل شهر است ، مثلا در یک کوچه چند متری شاهد ساختن ساختمان هایی چند طبقه هستیم در حالی که سازندگان به فکر شرایط ناگواری همچون زلزله برای امداد و کمک به ساکنین این ساختمان ها نیستند .

وی گفت: این روزها شاهد آسیب های اجتماعی زیادی در شهر هستیم، طلاق، سرقت، اعتیاد و تبرکشی و آسیب های اجتماعی زیاد شده لذا باید در محلات مراکز مشاوره رایگان ایجاد شود تا فرهنگ سازی در این روستا صورت گیرد.

گفتنی است گلستان ما بنا دارد در راستای ایجاد شور انتخاباتی و افزایش مشارکت از کاندیدای جوان و دارای برنامه که برای انتخابات ششمین دوره انتخابات ثبت نام کرده اند در برنامه های میزگردی خود دعوت کند تا به ارائه برنامه بپردازند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.