1400-02-27 10:04
996
0
74621
کافه داغ انتخابات؛

اتمام حجت جوانان گلستانی با کاندیدای ریاست جمهوری/ به امید روزهای خوب پای صندوق می آییم

هدهدی دانش آموز رای اولی گلستانی گفت: نا امید شدن مردم از عملکرد برخی مسوولان و سختی های مردم در چند سال اخیر شاید مشارکت را پایین بیاورد اما جوانان به امید روزگار خوب به میدان انتخابات خواهند آمد.

به گزارش گلستان ما؛ کم کم تقویم به ما نشان می دهد انتخابات ریاست جمهوری از آنچه فکر می کنیم به مردم نزدیک تر شده و این ما هستیم که باید خود را آماده کنیم تا سرنوشت چهار ساله خود را به فردی بسپاریم.

هیاهوی ثبت نام کاندیدای ریاست جمهوری تمام شد و از همان لحظات اولیه پایان ثبت نام جنجال ها و حواشی انتخاباتی و مناظرات مجازی داغ داغ بود.

یکی از علت های پرشور بودن انتخابات همیشه جوانان بوده اند که با شور و نشاط جوانی خود تب انتخابات ریاست جمهوری را بالا برده اند که این موضوع مسلما در این دوره نیز اتفاق خواهد افتاد.

پایگاه خبری گلستان ما مطابق رسالت ذاتی خود سلسله نشست های انتخاباتی(کافه انتخابات) با هدف مشارکت حداکثری و شورآفرینی درانتخابات ۱۴۰۰ را با حضور رای اولی ها و جوانان پا بکار در پارک شهر گرگان برگزار کرد.

برای انتخاب درست افراد را باید از فیلتر شخصیت سازی عبور داد

سید محمد حسین حسینی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان، اظهار کرد:  دربخث انتخابات حضور جوانان همیشه موثر و حائز اهمیت بوده  و مورد توجه کاندیدا بوده است.

وی افزود: چیزی که باید مور د توجه قرار بگیرد این است که نباید اشخاص مهم شوند و از شخص طرفداری کرد بلکه این شخصیت نظام است که مهم است و افراد زمانی مورد مقبولیت قرار می گیرند که از فیلتر شخصیت سازی نظام عبور کرده باشند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان تصریح کرد: شخصیت نظام همان ماهیت و ساختار است که مانند یک فیلتر و چارچوب عمل می کند و اگر اشخاص را این معیار عبور دهیم کمتر دچار لغزش می شویم.

وی ادامه داد: نمونه بارز آین مرحوم آیت الله یزدی بودند که ابتدا از کسی طرفداری کردند و زمانی که دیدن آن شخصیت از اصل نظام فاصله گرفتند از آن اعلام برائت کردند.

حسینی به برنامه کاندیداها اشاره کرد و ابراز کرد: تیم های تبلیغاتی یکسان برای کاندیداها مسلما برنامه های یکسان و دیدگاه قبلی دارند و نمی توانند موثر عمل کنند.

جوانان نباید اسیر حواشی احساسی شوند

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان افزود: این انتخابات دست و پازدن جریان لیبرالی را به نمایش می گذارد زیرا نمی خواهند دولت جوان انقلابی روی کار بیاید.

حسینی یاد آورشد: دادن شعارهای مشابه، ضربه زدن به رقبا  و جریحه دارد کردن احساسات مردم، وعده دادن گلابی برجام که هیچ وقت چیده نشد از دیگر شگردهای انتخابات پیش رو است لذا معیارها باید ملاک انتخاب قرار گیرد نه وعده ها.

وی درباره نقش جوانان در انتخابات پیش رو بیان کرد: جوانان ما اثر گذارند و باید بعد احساسي جوانان بیشترین بهره برداری را کرد اما نباید آنها را اسیر احساسات کرد و آن چیزی که برای جوانان مهم است براساس احساسات رای ندهند و شعارها را با مصداق بپذیرند.

اولویت کشور برای انتخاب درست ملاک است

گیلک دانشجوی دانشگاه فرهنگیان گرگان بیان کرد: مشکلات اقتصادی در همه کشورها از آمریکا با 40 درصد فقیر تا کشورهای همسایه نشان دنده بی تدبیری دولت ها در این مسئله است که این موضوعات انتخاباتی را دامن می زند.

وی تاکید کرد: برای انتخاب درست باید اولویت کشور را در نظر گرفت، اکنون اقتصاد و اقتدار اولویت کشور است و در این انتخابات وظیفه جوانان این است که نگذارند لیبرال ها اولویت های کشور و مردم را به سمت مسائل انحرافی ببرند.

به میگن که ها.... رای ندهیم

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تاثیر گذاری جوانان در ایجاد شور آفرینی در جامعه به دلیل جوانی جمعیت بسیار بالاست و به نوعی موثرترین افراد هستند و مطمئنا همه توان خود را خواهند گذاشت تا در زمان تبلیغات بیشترین شور و هیجان را ایجاد کنند.

گیلک با بیان اینکه شخصیت جوان شخصیت پر شوری است و ستاد انتخاباتی کاندیداها را به صورت میدانی جوانان اداره می کنند، یادآورشد: کاندیداهای ریاست جمهوری افراد مجهوالهویه ای نیستند، این افراد عملکردشان طی سال ها مشخص است و «به میگن که این کاندیداها...» نباید رای داد زیرا سالیان سال در مسندهای تاثیرگذار بوده اند.  

نباید به شعارهای تکراری رای داد

نقیبی دانشجوی دانشگاه پیام نور گلستان نیز با اشاره به لزوم تبیین اهمیت انتخابات برای مردم عنوان کرد: رای اولی ها اشتیاق حضور دارند و در انتخابات شرکت می کنند زیرا می خواهند بر سرنوشت خودشان تاثیر گذار باشند.

نقیبی گفت: جوانان نقش اصلی و مهمی در انقلاب و جنگ تحمیلی داشتند و اکنون نیزقشر اصلی اجتماع محسوب می شوند و از پتانسیل بالایی برخوردارند.

وی ادامه داد: جوانان آتش به اختیار عمل می کنند و برای آینده خودشان خالصانه کار می کنند لذا باید در راه درست قرار بگیرند، نباید به شعارهای تکراری رای داد، گول شعارهای پوپولیستی را نباید خورد و شخصیتی که رسانه های بیگانه به شدت روی آن پافشاری می کنند رای داد اما باید آن را هم تحلیل کرد و سپس انتخاب کرد.

وی به بازخوانی سخنان اخیر مقام‌ معظم رهبری در دیدار با دانشجویان و روز کارگر برای انتخاب درست در انتخابات پیش رو تاکید کرد و تصریح کرد: باید تمام مسائل را مورد بررسی قرار داد تا به یک جمع بندی صحیحی در خصوص انتخاب سرنوشت ساز داشته باشیم.

انتخابات پیش رو پیچ سختی را به همراه خواهد داشت

زهرا محمدی فر دانشجوی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی گلستان بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری 1400 اولین انتخابات بعد از ۴۰ ساله شدن انقلاب  و بیانیه گام دوم انقلاب است و به همین دلیل روی کار آمدن دولت جدید بسیار با اهمیت است.

وی با اشاره سخنان اخیر مقام معظم رهبری افزود: پیچ سختی که مقام معظم رهبری فرمودند به زعم تحلیل های سیاسیون همین انتخابات پیش رو است ک این انتخابات را با اهمیت و حساس تر می کند.

محمدی فر انتخاب درست را مرهون با مطالعه و استفاده از منابع درست برشمرد و اذعان کرد: منابع درست و قابل اعتماد و اتصال به آنها و تجزیه و تحلیل و موشکافی در جریان تبلیغات کاندیدا برای انتخاب درست بسیار موثر خواهد بود.

به امید روزگار خوب پای صندوق می آییم

هدهدی دانش آموز رای اولی گلستانی در ادامه اظهار کرد: نا امید شدن مردم از عملکرد برخی مسوولان و سختی های مردم در  چند سال اخیر شاید مشارکت را پایین بیاورد اما جوانان به امید روزگار خوب به میدان انتخابات خواهند آمد.

وی تاکید کرد: مردم دیگر وعده های دروغ نمی خواهند بلکه برای اقتصاد و زندگی بهتر کاندیدایی را می خواهند که با برنامه بیاید و شعار ندهد.

وی به حضور جوانان تاکید فراوان کرد و گفت: در راستای گام دوم انقلاب باید دولتی تشکیل شود که مانند سردار سلیمانی مرد میدان باشد و برای نظام دل بسوزاند.

هدهدی در بخش دیگر سخنان خود بصیرت، تفکر و گرایش ساسی را ملاک مطالعه برای کاندیدها برشمرد و گفت: تجربه نشان داده که وعده های سیاسی کشور را به جلو نمی برد لذا باید متفکرانه انتخاب کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.