1400-02-23 10:18
2311
0
74584
در پی انتشار گزارشی در گلستان ما صورت گرفت؛

تحقق آرزوی «نازبی بی» با سه فرزند معلولش/ کلنگ ۳ واحد مسکونی برای ۳ خانواده دارای معلول در آق قلا به زمین خورد/ تصاویر

در پی انتشار گزارشی در گلستان ما در خصوص مشقت های یک خانواده دارای 4 معلول در شهرستان آق قلا آیین کلنگ زنی متمرکز احداث ۳ واحد مسکونی برای ۳ خانواده دارای چهار، سه و دو معلول در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، در 15  کیلومتری شهرستان آق قلا در روستای پیرواش علیا از توابع بخش مرکزی، معلولیت با زندگی چهار عضو یک خانواده گره خورده است.

معلولیتی که مادرزادی نیست بلکه به مرور زمان و از هفت سالگی روزهای خوش زندگی آنان را به ویلچرنشینی و گوشه گیری داده است.

پدری 42 ساله و مادری که 38 سالش هم تمام نشده خیلی زود پیر شدند و طعم تلخ رنج و مشقت را چشیدند .

پدر و مادری که اکنون باید دوران طلایی زندگی خود را با کار و تلاش سپری کنند اما چرخش روزگار برای آنها چیز دیگری را رقم زده است.

در پی انتشار گزارشی در گلستان ما در خصوص مشقت های این خانواده با عنوان "برشی از رنج مادر نابینا با سه فرزند معلول در گلستان/مسئولان رنج «نازبی بی» را ببینند" در تاریخ 15 اردیبهشت، سید محمد حسینی، مدیرکل جوان و دلسوز بنیاد مسکن استان پس از دیدن این گزارش بلافاصله با خانواده این سه عضو معلول در روستای پیرواش شهرستان آق قلا دیدار کرد.

حسینی بعد از اطلاع از وضعیت این خانواده، جهت رفع برخی از نیازمندی های اولیه این خانواده، در تماس تلفنی با تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی مشکلات این خانواده را پیگیری کرد و همچنین برای تامین مسکن این خانواده قول مساعدت داد.

با گذشت کمتر از 6 روز وعده ساخت مسکن برای این خانواده و 2 خانواده دیگر دارای معلول در این روستا محقق شد و آیین کلنگ احداث ۳ واحد مسکونی برای ۳ خانواده دارای چهار، سه و دو معلول در این شهرستان با حضور امام جمعه انبارالوم، نمایندگان مردم شریف شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل بنیاد مسکن و بهزیستی استان در روستای پیرواش شهرستان آق قلا به زمین زده شد و عملیات اجرایی آن آغاز گردید.

سید محمد حسینی مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این خانواده های محترم از ۸۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت پانزده ساله برخوردار می شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.