1400-02-22 15:26
657
0
74575
مدیر کل شرکت گاز گلستان:

پروژه ساختمان اداره گاز شهر جلین استان گلستان کلنگ زنی شد + تصاویر

طالبی گفت : احداث پروژه ساختمان اداره گازشهر جلین در زمینی به مساحت 818 متر آغاز شد.

به گزارش گلستان ما ؛ طی مراسم باشکوهی باحضور نمایندگان شهرستانهای گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی دکتر منتظری و مهندس سنگدوینی(عضو کمیسیون انرژی مجلس)،حمیدی فرماندارشهرستان گرگان،مهندس طالبی مدیرعامل شرکت گاز و تنی چند از مسئولین پروژه احداث ساختمان اداره گاز شهر جلین کلنگ زنی شد.

دراین مراسم مدیرعامل گازگلستان طی سخنانی به تشریح جزئیات این پروژه ساختمانی پرداخت وگفت:احداث پروژه ساختمان اداره گازشهر جلین در زمینی به مساحت 818 متر آغاز خواهد شد.

طالبی اظهار داشت: این پروژه با زیربنایی حدود 160متر مربع برنامه ریزی شده است و در مدت زمان 15 ماه با مبلغ  23 میلیارد ریال ساخته خواهد شد تا در فضای اداری مطلوب و مناسب بتوانیم بیش از پیش خدمات شایسته تری را به مردم شریف شهرجلین و روستاهای حومه ارائه نمائیم .

 در ادامه نمایندگان شهرستانهای گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندارشهرستان گرگان و رئیس شورای اسلامی شهر جلین هرکدام جداگانه ضمن تاکید براهمیت احداث ساختمان ادارات خدمات رسان در شهرها ، از خدمات ارزنده شرکت گاز در زمینه توسعه گازرسانی در استان و شهرستان تشکر و از این شرکت بعنوان یکی از دستگاههای خدمات رسان موفق با کمترین شکایت مردمی یاد کردند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.