1400-02-06 10:38
610
0
74331
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان:

1045 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد ارسال شد

عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از ارسال یک هزار و 45 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد خبر داد

به گلستان ما ؛ عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از ارسال یک هزار و 45 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد خبر داد و افزود: جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد یک رخداد بسیار مهم هنری است که در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور جای خود را باز کرده است.

 زمینه سازی برای شناخت بیشتر و روز افزون اعضای علاقمند به هنر فیلمسازی در کانون های مساجد می تواند نهضت فیلمسازی را در کانون ها در پیش داشته باشد.

 از دیگر خصوصیات رو به رشد و مثبت این جشنواره در سال چهارم می توان به رشد کمی و کیفی آثار رسیده به این جشنواره اشاره کرد که این مسئله از نشانه های امیدبخش است.

 از یک هزار و ۴۵ اثر رسیده،  335 اثر در بخش آزاد و فیلم کوتاه داستانی، 22 اثر در بخش فیلم کوتاه مستند (با موضوع روستا)، 90 اثر در بخش فیلمنامه (با موضوع روستا) ارسال شده است.

 در بخش کانونی و پویانمایی 19 اثر، در بخش فیلم کوتاه داستانی 204 اثر، در بخش فیلم کوتاه مستند 241 اثر، در بخش فیلمنامه 76 اثر و در بخش نماهنگ 58 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.