1399-12-17 09:19
993
0
73564
نایب رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت استان گلستان:

هشت سال کشور را معطل مذاکره کردند / دشمن به سفره مردم حمله کرده اما دولت تعصبی ندارد

جعفر گرزین گفت : دشمن به سفره مردم حمله کرده اما دولت فعلی تعصبی در این زمینه ندارد و تمام تلاش آنها این بود تا از طریق مذاکره مشکلات کشور را حل کنند و در مدت هشت سال کشور را معطل نگه داشتند.

به گزارش گلستان ما ؛ جلسه شورای وحدت استان گلستان شامگاه گذشته برگزار و هیات رئیسه با اکثریت آراء انتخاب شدند و بر این اساس سیدرسول حسینی به عنوان رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت استان گلستان، جعفر گرزین نایب‌رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت استان گلستان و حسین ثبوتی سخنگوی این شورا معرفی شدند.

نایب رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت استان گلستان در این مراسم اظهار داشت : دشمن همچون سال ۱۳۶۰ که به دنبال تفرقه و به شهادت رساندن امثال شهید بهشتی بود، اکنون دستانش به خون سردار دل‌ها آغشته وکینه‌توزانه با ایران عداوت و دشمنی بیشتری دارد.

جعفر گرزین افزود: امروز ایران یک کشور نیست، یک فرهنگ است، فرهنگی الهام گرفته از مکتب شهید سلیمانی که در عمل هم مسوولان و دولتمردان با این باور می‌توانند دشمن را ناکام کنند.

گرزین با اشاره به شکل گیری مجلس انقلابی اضافه کرد: می‌طلبد در تداوم این مجلس ، دولت جوان، مقتدر و کارآمد نیز با بصیرت مردم روی کار بیاید، دولتی که با تهدید و تحریم دشمن عقب‌نشینی نکند و به تعهداتش عمل کرده و پایبند باشد.

وی تصریح کرد: هم‌افزایی نیروهای انقلابی حول محور ولایت مهمترین شاخصه شکل‌گیری این تشکل است، این مجموعه با رویکرد اتحاد گروه‌های همسو با جریان انقلابی شکل گرفت و ذیل جامعه روحانیت مبارز فعالیت خود را آغاز کرده است.

فرماندار اسبق گرگان یادآور شد: اعتقاد ما این است که میدان‌دار اصلی جوانان اعم از خانم‌ها و آقایان باشند ، این مرحله، مرحله انتقال تجربه، به کار گرفتن و باور داشتن جوانان دانست و افزود: باید از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده شود.

گرزین بیان کرد: دشمن به سفره مردم حمله کرده است، اما دولت فعلی تعصبی در این زمینه ندارد و تمام تلاش آنها این بود تا از طریق مذاکره مشکلات کشور را حل کنند و در مدت هشت سال کشور را معطل نگه داشتند.

وی با بیان اینکه از همه طبقات و اقشار در شورای وحدت دعوت شده است، گفت: تشکل‌های دیگری از جریان انقلابی به وجود آمدند که در تقابل با یکدیگر نیستند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.