1399-12-17 08:59
1247
0
73563
مجتبی جمالی فرماندار سومین شهر بزرگ استان؛

فرماندار جدید علی آباد کتول چهار ماه مانده به انتخابات از راه رسید+ تصاویر

مجتبی جمالی در فاصله چهار ماه مانده به انتخابات به جای محسن سوخته سرایی فرماندار علی اباد کتول شد .

به گزارش گلستان ما ؛ جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول با دستورکار تودیع و معارفه فرماندار ، با حضور احسان مکتبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار ، عبدالهی مشاور استاندار ، امام جمعه شهرستان ، مدیرکل سیاسی و انتخابات و اعضای شورای تامین و اداری شهرستان علی آباد کتول برگزار گردید .

در این مراسم از زحمات محسن سوخته سرایی فرماندار سابق این شهرستان تجلیل و مجتبی جمالی به عنوان فرماندار جدید علی آباد کتول معرفی شد .

جمالی که سابقه فرمانداری کردکوی و مدیریت بحران استان گلستان را دارد ، در این مراسم اظهار داشت : شهرستان علی آباد کتول ظرفیت بسیار بالا و ارزشمندی در حوزه های مختلف نظیر گردشگری ، کشاورزی و صنعتی داراست و شهرک صنعتی و نیروگاه سیکل ترکیبی این شهرستان، حتی در استان از جایگاه ویژه ای برخوردارند .

وی افزود : با توجه به کثرت قومی ، مذهبی و سیاسی که در این شهرستان وجود دارد، از لحاظ نیروی انسانی نیر در سطح استان جایگاه مناسبی دارد و این نشان از یک بلوغ فکری و سیاسی و درک متقابل بالا در این شهرستان دارد.

فرماندار علی آباد کتول گفت : امیدوارم با کمک و یاری همه ظرفیتها در جهت پاسخگویی به موقع و حفظ کرامت مردم حرکت کنیم ، زیرا اعتقاد دارم باید همه مدیران دستگاههای اجرایی در این برهه زمانی که به لحاظ تحریمهای ظالمانه ، مردم عزیزمان از مشکلات اقتصادی رنج میبرند ، با پاسخگویی به موقع و اخلاق مناسب ، مردم و ارباب رجوع را اقناع کنند و به گونه ای با آنان رفتار کنند که احساس آرامش و امنیت نمایند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.