1399-12-02 09:23
660
0
73313
مدیر کل آموزش و پرورش گلستان :

20 هزار دانش آموز به اردوی مجازی راهیان نور اعزام می شوند

احسان گوهری راد گفت : اردوی مجازی راهیان نور در استان گلستان برگزار و ۲۰ هزار دانش آموز پایه دهم نظری و دوازدهم فنی و حرفه ای دختر و پسر مخاطب این طرح هستند.

به گزارش گلستان ما ؛ احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد : راهیان نور یک بستر مناسب فرهنگی و معنوی برای تربیت و پرورش نسل جدید است.

گوهری راد گفت : از راویان و خادمان این اردوی دانش آموزی می خواهم با اخلاص، واقعیت های دفاع مقدس را از این فرصت فضای مجازی و شبکه شاد به دانش آموزان گلستانی منعکس نمایند.

وی با بیان اینکه این اردو در بستر فضای مجازی و همزمان در شبکه های مجازی و در بستر شبکه شاد، آپارات، روبیکا، ایتا و ... برگزار می‌شود، مخاطبین این اردوی مجازی را ۲۰ هزار دانش آموز پایه دهم نظری و دوازدهم فنی و حرفه ای دختر و پسر دانست .

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان اضافه کرد : گروهی به مناطق عملیاتی اعزام شدند و انتشار تولیدات این مجموعه از سه شنبه ۵ اسفند تا پنج شنبه ۷ اسفند در ساعت های مشخص بصورت زنده و آفلاین آغاز می شود.

گفتنی است اردوی راهیان نور هر ساله در چنین روزهایی و در حوالی اسفند ماه با حضور دانش آموزان سراسر کشور برگزار می‌شد که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لغو  اردوی های راهیان نور کشور جهت پیشگیری از گسترش این بیماری، مدیران آموزش و پرورش سعی کردند بستری فراهم کنند تا دانش آموزان بتوانند به صورت مجازی از معارف شهدا بهره‌مند شوند و این بار با پای دل و روح خود به مناطق عملیاتی جنوب کشور در زمان هشت سال دفاع مقدس سفر کنند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.