1399-11-29 15:32
2634
0
73270
با حضور معاون دادستان کل کشور و معاونین وزارت صمت انجام شد ؛

تجلیل از تولید کننده برتر گلستانی در هیجدهمین جشنواره تولید ملی افتخار ملی + تصاویر

ابوذر فردوسی تولیدکننده ملی اهل استان گلستان در هیجدهمین جشنواره تولیدملی افتخارملی توسط معاون دادستان کل کشور و معاونین وزیرصنعت تجلیل شد.

به گزارش گلستان ما ؛ هجدهمین دوره جشنواره تولید ملی - افتخار ملی در راستای سرلوحه قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری در تحقق جهش تولید روز گذشته 28 بهمن ماه در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین اللملی برگزار شد.

در این جشنواره راهکارهای موثر به منظور تحقق اهداف مقاومتی و نقش بخش خصوصی در جهت رونق اقتصادی بررسی شده و تولید کنندگان برتر ملی، معرفی و تجلیل شدند ، در این جشنواره با وجود شیوع کرونا و مسائل اقتصادی، شاهد رشد مشارکت ۴۰ درصدی استان‌ها، افزایش ۳۰ درصدی گروه‌های صنعتی و معدنی و افزایش ۴۰ درصدی تعداد مشارکت کنندگان هستیم.

ابوذر فردوسی تولید کننده نمونه استان گلستان که در سطح ملی هم فعالیت دارد در این جشنواره قاب افتخار تولید کننده ملی را بر فراز دستان توانمندش بالا برد ، دستانی که در سالهای گذشته با کارآفرینی و تولید روزی سفره های کارگران و خانواده هایی را تامین کرد که شب و روز دعاگویش هستند .

همچنین این جوان کارآفرین و تولید کننده نمونه گلستانی در نیل به فرامین رهبر معظم انقلاب در سالهای گذشته که مبتنی بر اقتصاد و تولید بوده ، سنگ تمام گذاشته و سعی کرده با توجه به مشکلاتی چون تحریم ، کرونا و ... چراغ تولید استان گلستان و کارخانه هایش را روشن نگه دارد.

فردوسی روز گذشته با دستان معاون دادستان کل کشور تندیس خود را دریافت  کرد و گفته که تا پای جان از تولید ملی که افتخار ایرانی است حمایت خواهد کرد و در راستای شعار سال یعنی جهش تولید قطعا با انگیزه مضاعف به کار ادامه خواهد داد تا دل رهبر انقلاب و مردم شریف ایران شاد شوند .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.