1399-11-20 23:27
665
0
73100
استاندار گلستان وعده داد؛

حضور سرمایه گذار جدید و رفع مشکل پتروشیمی گلستان

حق شناس گفت: با همکاری دستگاه‌های نظارتی، دادگستری و دادستانی به زودی شاهد فعالیت سرمایه گذار جدید و رفع مشکلات 15 ساله پروژه پتروشیمی گلستان خواهیم بود.

به گزارش گلستان ما؛ هادی حق شناس امشب در نشست فعالان اقتصادی استان با حضور حجت الاسلام و المسلمین درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: تعامل دستگاه‌های نظارتی در زمینه رفع موانع تولید بسیار مناسب بوده است.

وی افزود: یکی از مشکلات واحدهای تولیدی در استان گلستان مربوط به پتروشیمی میشود که بیش از ۱۵ سال ۹۰ هزار سهامدار آن با مشکل مواجه بودند و خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های نظارتی، دادگستری و دادستانی به زودی شاهد فعالیت سرمایه گذار جدید و رفع مشکلات این پروژه خواهیم بود.

استاندار گلستان با اشاره به مشکلات استان در حوزه گندم و  ارسال گندم خام به دیگر استان ها، تصریح مرد: علیرغم وجود کارخانه های آرد در استان اجازه ارسال گندم به صورت فرآوری شده را ندارد.

حق شناس بیان کرد: در ۱۰ ماهه اول سال جاری گلستان بیش از ۲۷۰ هزار تن مرغ تولید کرده و توانسته اولین تولید کننده مرغ کشور باشد اما متاسفانه با مشکلات اساسی در تامین منابع اولیه در راستای تولید مرغ مواجه است.

وی اضافه کرد: یکی از بزرگترین مشکلات واقعی نبودن قیمت هاست که موجب اتلاف منابع می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.