1399-11-08 13:00
619
0
72877
مدیرعامل شرکت گاز گلستان مطرح کرد:

سهل انگاری برخی ادارات دولتی در مصرف گاز/ فوت 6 گلستانی بر اثر حوادث گازی

طالبی گفت: همکاران ما اداره ای را ساعت ۵بعد از ظهر برای سرکشی رفتند، با وجود اینکه تمام کارمندان محل کار خود را ترک کرده بودند اما وسایل گرمایشی اداره روشن و در حال استفاده بود که این موضوع خلاف قانون است.

به گزارش گلستان ما، علی طالبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اگر تاریخ را نگاه کنیم به تاریخ انقلاب اسلامی افتخار می کنیم چرا که در گذشته حکومت هایی بودند که منابع کشور را به تاراج برده اند. 

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با بیان اینکه در روزهای سرد گذشته به صورت ناهنجار مصرف گاز در گلستان افزایش داشته، خاطرنشان کرد: برای مثال چهار شنبه هفته گذشته مصرف خانگی ۸ میلیون متر مکعب بوده اما دو روز بعد مصرف گاز به ۱۱میلیون متر مکعب رسید.

وی افزود: در دهه فجر امسال گاز رسانی به ۹روستا که بیشتر آن ها در منطقه آزادشهر و گنبد قراردارند و ۱۲۰واحد صنعتی به بهره برداری می رسد که در مجموع ۳هزار خانوار از این خدمت بهره مند می شوند.

طالبی اذعان کرد: در استن گلستان 997 روستا ثبت شده که بیش از 901 روستا تاکنون گاز رسانی شده، 13 روستا در دست اجرای برای گاز رسانی، 25روستا در دست طراحی قرار دارد و مابقی روستاها یا کمتر از 20 خانوار است و یا با مشکل لوله کشی رو به رو هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با اشاره به سرکشی از ادارات دولتی در خصوص نظارت بر مصرف صحیح اذعان کرد: همکاران ما اداره ای را ساعت ۵بعد از ظهر برای سرکشی رفتند، با وجود اینکه تمام کارمندان محل کار خود را ترک کرده بودند اما وسایل گرمایشی اداره روشن و در حال استفاده بود که این موضوع خلاف قانون است.

وی ادامه داد: مجموع بدهی ادارات دولتی به شرکت گاز بالغ بر 10 میلیارد تومان است که بیشتر بدهی ها را در قالب تهاتر وصول می کنیم.

طالبی با اشاره به پایش 9هزار و 907 مشترک در خصوص مصرف صحیح نیز تصریح کرد: گاز613 مشترک قطع، 268 اخطار قطع و 12 ممانعت نیز صادر شده است.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان در خصوص مصوبه گاز رایگان نیز،ابراز کرد: شهرهای استان به اقلیم های سه گانه تقسیم شده اند که از اول دی ماه سال جاری هر مشترک در هر اقلیم کمتر از میزان مشخص همان اقلیم گاز مصرف کند گاز رایگان مصرف می کند. 

وی در خصوص گاز رسانی به جایگاه داران cng استان نیز تصریح کرد: شرکت گاز متولی تامین گاز این جایگاهداران است، برخی از جایگاه ها با توجه به قرارداشتن در خیابان های اصلی شهر ممکن است با توجه به افزایش مصرف گاز خانگی در همان منطقه با مشکل چند ساعته رو به رو شده باشند اما در مجموع مشکلی برای گاز رسانی به جایگاه ها نداریم.

طالبی با اشاره به متغیر بودن بدهی مشترکین خانگی، بیان کرد: حدود ۴۰تا ۵۰میلیارد تومان از قبوض جاری و معوق خانگی است و افرادی که برای پرداخت با مشکل رو به رو هستند دو ماه فرصت خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان در خصوص حوادث گازیرخ داده در گلستان گفت: در سال قبل ۸۰حادثه رخ داد که ۱۳نفر فوت کردند در سال جاری نیز تاکنون۴۶ حادثه رخ داده که ۶ فوتی را به همراه داشته است.

انتهای پیام/ 
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.