1399-11-06 10:34
619
0
72831
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان؛

اندیشه انقلاب اسلامی مرز ندارد/ برگزاری طرح ختم قرآن برای شهدا انقلاب اسلامی

ولی نژاد گفت: با اشاره به طرح ختم قرآن در سالروز شهادت شهید سلیمانی گفت: برای شهید سلیمانی 365 دور ختم قرآن توسط مردم استان صورت پذیرفت که قصد داریم این طرح را در دهه فجر برای شهدا انقلاب اسلامی تکرار کنیم.

نورالله ولی نژاد صبح امروز در نشست رسانه ای کارگروه های ستاد دهه فجر گلستان اظهار کرد: دهه فجر سرآغازی برای حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) و بیداری مستضعفین عالم و احقاق حقوق مستضعفین عالم از طریق مجامع عمومی است.

رییس کارگروه قرآن، انجمن ها، هیئات مذهبی و کانون های اسلامی ستاد دهه فجر گلستان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در قامت حکومتش در مرز جمهوری اسلامی قرار دارد و در مرز خود حکومت را تشکیل داده و طمعی به کشورهای همسایه نخواهد داشت.

وی افزود: اندیشه و فکر انقلاب اسلامی مرز ندارد، امروز اندیشه انقلاب در همه کشورها تبلور دارد و اگر کشورهای مقاومت از انقلاب پیروی می کنند نشان می دهد اندیشه انقلاب اسلامی فراتر از مرزها است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه بر اساس سیاست ها و برنامه های اعلام شده بخش فیزیکی را به حداقل رسانده ایم، اذعان کرد: انقلاب درون جامعه زنده و بالنده است و آنچه دشمن نشان می دهد موانعی است که از سوی دشمنان ایجاد شده است.

ولی نژاد ابراز کرد: در بخش هیئات مذهبی در سطح روستا و شهرها برنامه های دهه فجر پیش بینی شده که در مساجد نیز طرح ده شب ده مسجد درحال طراحی است و امسال نیز این تجربه خوب را تکرار می کنیم.

وی ادامه داد: در 300 نقطه روستایی روحانیون مستقر داریم که همه این روحانیون برنامه های فرهنگی را برای مردم روستا با کمک شوراهای محلی پیش بینی کرده اند و با توجه به شرایط پیش رو می توانیم دهه فجر خوبی را برای مردم استان داشته باشیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات با اشاره به طرح ختم قرآن در سالروز شهادت شهید سلیمانی گفت: برای شهید سلیمانی 365 دور ختم قرآن توسط مردم استان صورت پذیرفت که قصد داریم این طرح را در دهه فجر برای شهدا انقلاب اسلامی تکرار کنیم.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.