1399-11-02 14:13
1980
0
72768
انتقاد نماینده شرق گلستان از وزیر صمت :

معضل گلستان وجود مدیران ناکارآمد، حاشیه ساز ، تحمیلی و فاقد برنامه در بخش صنعت و معدن و شهرک های صنعتی است

رضا آریان پور گفت : معضل گلستان وجود مدیران ناکارآمد، حاشیه ساز ، تحمیلی و فاقد برنامه در بخش صنعت و معدن و شهرک های صنعتی استان است که باید هرچه سریع تر به این موضوع از سوی مسئولان رسیدگی شود.

به گزارش گلستان ما ؛  رضا آریان پور در نشست علنی مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از وزیر بهداشت به دلیل اجرایی شدن فوق العاده کارکنان بهداشت و درمان گفت: از نمکی و زیرمجموعه وزارت بهداشت به دلیل اهتمام برای تجهیز بیمارستان استان گلستان، تقدیر و تشکر دارم.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی طی تذکری خطاب به وزیر صمت، گفت: آقای رزم حسینی به خاطر دارید که در جلسه رأی اعتماد به شما همراه با نمایندگان استان گلستان اهم مشکلات این استان را در حوزه صنعت، معدن و تجارت برای شما مطرح کردیم اما از آن زمان تاکنون هیچ گونه اقدامی برای حل این مشکلات انجام نشده است.

وی ادامه داد: استان گلستان علیرغم آنکه یک سوم وسعت شمال و شمال شرق آن نیمه بیابانی و مستعد استقرار واحدهای صنعتی است، متاسفانه کل صنعت گلستان در مجموع به اندازه نصف یک واحد پتروشیمی و ذوب آهن در برخی استان ها نیست.

آریان پور تاکید کرد: فقدان صنعت در استان گلستان موجب بیکاری جوانان تحصیل کرده شده و انواع بزهکاری در میان جوانان هر روز در حال افزایش است. سهم هر گلستانی از مالیات بر ارزش افزوده به اندازه یک دهم سهم هر پایتخت نشین نیست بنابراین دهیاری ها و شهرداری های این استان از این محل منبع درآمدی چندانی برای عمران و آبادانی دریافت نمی کنند.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معضل دیگر استان گلستان وجود مدیران ناکارآمد، حاشیه ساز و تحمیلی فاقد برنامه در بخش صنعت و معدن و شهرک های صنعتی استان است که باید هرچه سریع تر به این موضوع از سوی مسئولان رسیدگی شود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.