1399-10-28 10:42
1967
1
72679
پس از 123 روز؛

جنازه منتسب به معین شریفی در جنگل های کردکوی کشف شد

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: جنازه منتسب به معین شریفی جوان کردکویی که 25 شهریور امسال در جنگل کردکوی مفقود شده بود امروز پیدا شد .

به گزارش گلستان ما، هادی هاشیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این جوان پس از پیاده روی در جنگل کردکوی مفقود شد و ماه ها جستجو برای یافتن او در جنگل های کردکوی بی نتیجه ماند و  سرنخ ها هم کارآگاهان را به نتیجه ای نرساند .

وی افزود: دیروز  خانواده ای که به جنگل کردکوی رفته بودند کفش و موبایل پیدا کردند و به پلیس تحویل دادند که بررسی این وسایل نشان داد مربوط به معین شریفی جوان گمشده کردکویی است .

هاشمیان ادامه داد: دادستان کردکوی پس از اطلاع از یافتن از اشیاء بدون اعلام عمومی و فراخوانی با کمک نیروهای هلال احمر و نیروهای محلی برای جستجوی محل یافتن این وسایل صادر کرد  و پس از جستجوی دوباره منطقه و کند و کاو زمین ، جنازه  از زمین بیرون کشیده شد .

رئیس کل دادگستری گلستان اضافه کرد: جنازه در محل کشف کفش و موبایل ، از زیر خاک بیرون کشیده شده و همین امر گمان این که جنازه کشف شده مربوط به معین شریفی باشد تقویت می کند .

وی افزود: برای شناسایی هویت و اعلام نظر قطعی مرگ هم اکنون کارشناسان پزشکی قانونی در حال بررسی هستند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سید حسن

در پی مطالعه ی و سرنوشت قتل های مختلف به این نتیجه رسیدم که هر قتلی در پی یک دشمنی رخ خواهد داد و حتمالا این جوان مرحوم ....با فردی اختلاف و آن فرد دشمن این جوان بوده است !! بنابراین دشمن اولین کاری که میکند نقشه میکشد و احتمالا او را تعقیب کرده اند و سپس در جای مناسبی او را گرفته و به قتل رسانده اند دوستان این جوان شاید بدانند که با چه کسانی و یا خانم هایی در ارتباط بود ه و شاید خیانتی کرده است هرگز کسی نقشه ی کتک زدن کسی را بی دلیل نمی کند

0
0
پاسخ
1399-11-01 13:54

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.