1399-10-22 09:46
846
0
72580
واکنش فرماندار کردکوی به اظهارات فرمانده انتظامی استان:

 نصب دوربین مداربسته در جنگل کار فرمانداری نیست / نامه ای از ناجا به فرمانداری کردکوی نرسیده است

فرماندار کردکوی در واکنش به سخنان روز گذشته فرمانده انتظامی استان در خصوص نامه نگاری جهت نصب دوربین در جنگل کردکوی گفت : نامه ای دست ما نرسیده ضمن اینکه نصب دوربین در جنگل کار فرمانداری نیست.

به گزارش گلستان ما ؛ ابراهیم قدمنان در گفت وگو با خبرنگار گلستان ما در خصوص اظهارات فرمانده انتظامی استان مبنی بر نامه های چندباره نسبت به نصب دوربین مداربسته برای جلوگیری از حوادث احتمالی اظهار کرد: یک بار از نامه هایی که برای فرمانداری کردکوی زدند را برای ما بیاورند.

فرماندار کردکوی خاطرنشان کرد: در جنگل دوربین نصب کردن مگر کار فرمانداری است ، ضمن اینکه در زمان مدیرکل سابق منابع طبیعی جلساتی را با وی داشتیم تا دوربینی نصب کند.

وی افزود: نقاط حساس را نیرو انتظامی به ما نامه می زند و اعلام می کند که ما نیز به سایر دستگاه ها اعلام می کنیم.

قدمنان اذعان کرد: یک نامه برای ما بفرستند که فرمانده انتظامی استان به فرمانداری کردکوی نامه زده است، نمی دانم شاید نامه زده اند و هنوز به دست من نرسیده است.

فرماندار کرئکوی یادآورشد: در شهرستان مصوبه شورای تامین داریم و به جنگلبانی نامه زده ایم که سه راه منابع طبیعی به سمت جنگل را دوربین بزنند که مدیرکل سابق منابع طبیعی نیز این موضوع را مصوب کرد تا قاچاق چوب و مسائل امنیتی کنترل شود.

وی گفت: مباحث امنیتی وظیفه جنگلبانی نیست اما ما این کار را مصوب کردیم تا چند منظوره از نصب دوربین مداربسته استفاده کنیم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.