1399-10-21 22:46
532
0
72576
حق شناس؛

پروژه های بر زمین مانده گلستان به مرحله اجرا رسید/تغییرآینده گلستان با اکتشاف نفت

استاندار گلستان گفت: بسیاری از طرح‌های بر زمین مانده استان همچون تخصیص اعتبار برای سد شصت کلاته و تله کابین گرگان در سال جاری به مرحله اجرایی رسیده است.

به گزارش گلستان ما؛ هادی حق شناس در نشست هم اندیشی ویدئو کنفرانسی با فرمانداران سراسر استان و با حضور معاونین و مدیران کل استانداری، اظهار کرد: دستاوردهای دولت در تمام زمینه ها بزرگ و تاثیر گذار بوده خصوصاً در زمینه کرونا به گونه ای که در گلستان ۶ دستگاه سی تی اسکن، ۶ دستگاه اکسیژن ساز نصب شده و هزار تخت بیمارستانی در حال ساخت است و علاوه بر آن بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبد کاووس و ۲۰۰ تختخوابی طالقانی گرگان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه با تمام قدرت وارد انتخابات خواهیم شد و تلاش می کنیم میزان مشارکت را به بالاترین حد خود برسانیم، تصریح کرد: فرآیند انتخابات با هر نتیجه‌ای به درستی و در صحت و سلامت انجام خواهد شد و هدف ما ادای امانت است.

استاندار گلستان بیان کرد: نظام اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته از دولت های مختلفی تشکیل شده که هر کدام فراز و فرود خود را داشتند و نباید دستاوردهای دولت را نادیده گرفت.

حق شناس خاطرنشان کرد: عملکرد دولت در سه سال گذشته در حالی بوده است که به ازای هر سال از بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار درآمد های مختلف نفتی و غیر نفتی به دلیل تحریم های ظالمانه محروم شده است.

وی ابراز کرد: بسیاری از طرح‌های بر زمین مانده استان همچون تخصیص اعتبار برای سد شصت کلاته و تله کابین گرگان در سال جاری به مرحله اجرایی رسیده است.

استاندار گلستان متذکرشد: طرح اکتشاف نفت در گمیشان یکی از پروژه‌های بزرگی است که بهره برداری از آن می تواند آینده استان را تغییر دهد.

وی اذعان کرد: بی تردید طی سال جاری و سال آینده رشد اقتصادی دولت علیرغم تمام شرایط سخت تحریم ها و محدودیت ها مثبت خواهد شد.

استاندار گلستان گفت: فرمانداران و مدیران عالی دولت در استان گلستان باید از عملکرد دولت در شرایط سخت تحریم ها دفاع کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.