1399-10-21 12:38
642
0
72570
استاندار گلستان؛

گران شدن مرغ و تخم مرغ فروپاشی اقتصادی است؟/دفاع تمام قد استاندار گلستان از عملکرد اقتصادی دولت روحانی

استاندار گلستان با بیان اینکه مگر گران شدن چهار کالا مانند مرغ و تخم مرغ  فروپاشی اقتصادی است، گفت: در 8 سال گذشته به طور میانگین ما در هر سال 100 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی و صادرات داشته ایم که در این سه سال از این رقم محروم شده ایم اما انقلاب و نظام در حال اداره شدن است که باید این موضوع برای مردم تبیین شود.

به گزارش گلستان ما، هادی حق شناس پیش از ظهر امروز در جلسه ستادعالی دهه فجر گلستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر دو بعد دارد که یکی از آن ها بیان خدمات انقلاب اسلامی به مردم است.

استاندار گلستان فعالیت های نظام اسلامی ایران را مانند فرش زیبایی دانست که نتیجه فعالیت دولت های مختلف استف خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران فراز و فرودهایی داشته اما باید با هر زبانی که بلد هستیم دستاوردهای انقلاب را تزریق کنیم که باعث امید آفرینی شود.

وی با اشاره به بعد دوم دهه فجر افزود: باید قبل و بعد از انقلاب اسلامی را مقایسه کنیم چرا که پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما در زیرساخت ها و زمینه های مختلف پزشکی و نرم افزاری پیشرفت های چشم گیری داشته است..

حق شناس اذعان کرد: ۱۷اردیبهشت ۹۷ دشمن آرزو داشت فروپاشی اقتصادی در کشور ما رخ دهد اما ما از آن تاریخ سه سال عبور کردیم و هیچ فروپاشی اقتصادی رخ نداد.

استاندار گلستان با بیان اینکه مگر گران شدن چهار کالا مانند مرغ و تخم مرغ  فروپاشی اقتصادی است، ابراز کرد: در 8 سال گذشته به طور میانگین ما در هر سال 100 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی و صادرات داشته ایم که در این سه سال از این رقم محروم شده ایم اما انقلاب و نظام در حال اداره شدن است که باید این موضوع برای مردم تبیین شود.

وی ادامه داد: ۱۰سال دیگر این سال ها را به زیبایی ترسیم می کنیم همانطور که در دهه های قبل این کار ها را انجام دادیم.

حق شناس در خصوص بهره برداری از پروژه های عمرانی گلستان در دهه فجر،یاداورشد: بهره برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی به نوعی است که به مرحله اجرا رسیده باشد و در کنار بهره برداری نیز باید مقایسه نیز صورت پذیرد.

استاندار گلستان تصریح کرد: به دلیل اینکه در روزهای کرونایی هستیم ادارات یک برنامه سلامت محور داشته باشند چرا که مردم به این موضوع نیاز دارند.

وی با اشاره به برخی برنامه های دهه فجر در گلستان گفت: استقبال نمادین فرودگاه، زنگ نمادین در مدارس در دستور کار نیز قرار گرفته ضمن اینکه در محلات نیز مساجدمی توانند طبق پروتکل های بهداشتی مصوب در ستاد کرونا جشن های خود را برگزار کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.