1399-10-20 22:51
587
0
72559
در جلسه ستاد کرونای استان گلستان عنوان شد؛

تشریح چگونگی حضور دانش آموزان گلستانی در مدارس از زبان استاندار /برگزاری عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) درشهر های زرد

استاندار گلستان بااعلام از سرگیری کلاس‌های حضوری در برخی مدارس گلستان گفت: در شهرهای با وضعیت زرد از نظر شیوع کرونا، کلاس‌های حضوری پایه اول و دوم و کلاس‌های دایر و مدارسی هم که تعداد دانش آموزان آنها کمتر از ۵۰ نفر است، می‌توانند کلاس‌های حضوری برگزار کنند.

به گزارش گلستان ما؛ هادی حق شناس با تشریح آخرین وضعیت کرونا در گلستان اظها کرد: ۳استان شمالی کشور اعم از گلستان، مازندران و گیلان در وضعیت هشدار قرار دارند.

وی افزود: در حال حاضر ۴۲۲ بیمار کرونایی در گلستان بستری هستندکه از این تعداد ۹۳ بیمار در icu و از از این تعداد ۳۹ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند و در ۲۴ ساعته گذشته ۴ نفر فوتی داشتیم.

استاندار گلستان تصریح کرد: شهرستان های بندرگز، کردکوی، ترکمن، گرگان، علی آباد کتول، مینودشت در وضعیت نارنجی و باقی شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند

حق شناس خاطرنشان کرد:  ممنوعیت ترددها و رعایت پروتکل های بهداشتی از پلیس راه ورودی به استان مازندران را افزایش خواهیم داد.

وی با اشاره به درپیش بودن ایام فاطمیه گفت: در شهرهای با وضعیت زرد مراسمات ایام فاطمیه حداکثر با حضور ۳۰ نفر برگزار خواهد شد.

حق شناس اضافه کرد: در شهرهای با وضعیت زرد تالارهای پذیرایی با حداقل تعداد، مهدهای کودک و پیش دبستانی ها با حداکثر ۱۰ نفر در هر کلاس و پایه های اول و دوم دبستان در مدارسی با نهایت ۵۰ نفر دانش آموز فعال خواهند بود.

وی بیان کرد: بازارهای هفتگی و استخرها و مراکز آب درمانی همچنان تعطیل هستند.

استاندار گلستان با بیان از سرگیری کلاس‌های حضوری در برخی مدارس گلستان، ابراز کرد: در شهرهای با وضعیت زرد از نظر شیوع کرونا، کلاس‌های حضوری پایه اول و دوم و کلاس‌های دایر و مدارسی هم که تعداد دانش آموزان آنها کمتر از ۵۰ نفر است، می‌توانند کلاس‌های حضوری برگزار کنند.

وی گفت: کارکنان آموزش‌وپرورش به جز در شهرهای قرمز باید در مدرسه حاضر شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.