1399-10-20 13:38
742
0
72556
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبرداد؛

وضعیت نگران کننده کرونا در بندرگز و کردکوی/6 شهر گلستان در وضعیت هشدار

فاضل با بیان اینکه روند بستری در بندرگز و کردکوی به طرز نگران‌کننده‌ای رو به افزایش است، گفت: احتمال قرمز شدن این شهرستان ها در چند روز آینده وجود دارد.

به گزارش گلستان ما، عبدالرضا فاضل درخصوص آخرین وضعیت کرونا در گلستان اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان های گرگان، کردکوی، بندرگز و بندرترکمن، مینودشت و علی آبادکتول در وضعیت هشدار از لحاظ شیوع کرونا قرار دارند و مابقی شهرستان هاس استان در وضعیت زرد هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه روند بستری در بندرگز و کردکوی به طرز نگران‌کننده‌ای رو به افزایش است، خاطرنشان کرد: احتمال قرمز شدن این شهرستان ها در چند روز آینده وجود دارد.

وی افزود: در حال حاضر 422 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری اند، که از این تعداد، 93 بیمار در بخش مراقبت های ویژه و 39 بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل اند

فاضل با اشاره به فوت 4 گلستانی طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر بیماری کرونا، یادآورشد: تا به امروز مجموع بهبودیافتگان در استان گلستان 18 هزار و 94 نفر هستند.

گفتنی است طبق مصوبه ستاد ملی کرونا رنگ آبی (کم خطر) به وضعیت رنگ های ابتلا به کرونا افزوده شده و آمار مبتلایان در شهرستانهای آبی کمتر از شهرستان های زرد است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.