1399-10-18 13:41
434
0
72519
بهمنی نژاد در گفت گو با گلستان ما :

توانمندی ایران در حمله موشکی به عین الاسد در حوزه اقتصاد نیز پیگیری شود / دو سیلی دیگر در انتظار آمریکاست

مسئول شورای نگهبان استان گلستان با بیان اینکه دو سیلی دیگر در انتظار آمریکاست گفت : توانمندی ایران در حمله موشکی به عین الاسد در سایر حوزه ها از جمله اقتصاد هم پیگیری شود.

به گزارش گلستان ما ؛ حمیدرضا بهمنی نژاد مسئول شورای نگهبان قانون اساسی استان گلستان ظهر امروز 18 دیماه در گفت و گوی اختصاصی با این پایگاه خبری اظهار کرد : حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران در 18 دیماه سال گذشته به پایگاه عین الاسد آمریکایی ها به عنوان پایگاه متجاوزین تروریست در عراق ،  نقطه عطف و مبدا تحولات در منطقه است.

بهمنی نژاد افزود : اقدام هوشمندانه ایران در چنین روزی در سال گذشته آثار و تبعات زیادی داشت که می توان به افزایش سطح بازدارندگی ایران در برابر هر گونه تهدید بیگانگان و تجاوز احتمالی به جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی تصریح کرد : دومین اثر این اقدام ایران اثبات توانمندی جمهوری اسلامی در پاسخ  به هرگونه تجاوز احتمالی در آینده بوده است .

به گفته بهمنی نژاد ؛ سومین آثار و تبعات این اقدام ،  به رخ کشیدن توانمندی تسلیحاتی و موشکی جمهوری اسلامی ایران در هدف قرار دادن اهدافی فراتر از مرزهای کشور است .

مسئول شورای نگهبان استان گلستان تاکید کرد : چهارمین اثر حمله موشکی ایران به عین الاسد ، دمیدن روح امید و توانمندی در گروههای مقاومت در سطح منطقه و کل جهان مبنی بر اینکه می توان جلوی آمریکای ابرقدرت هم ایستاد .

بهمنی نژاد خاطرنشان ساخت : تنها راه برای ناامید کردن دشمنان از هرگونه تعرض نظامی و فشار اقتصادی به جمهوری اسلامی ایران همانطور که رهبری گفته قوی شدن می باشد و این اتفاق اثبات کرد حمله نظامی و موشکی و بالابردن توانمندی کشور دشمنان را مایوس می کند و همین راه را باید در حوزه های اقتصادی و فرهنگی باید پیگیری کرد.

وی ادامه داد : همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دو سیلی محکم بعد از شهادت سردار سلیمانی به آمریکایی ها زده شد که عبارتست از تشییع جنازه باشکوه سردار سلیمانی و استقبال بی نظیر مردم و دومین سیلی اتفاق حمله موشکی به عین الاسد پایگاه تروریستهای آمریکایی بود و ان شا الله دو سیلی دیگر در انتظار آمریکا در آینده نه چندان خواهد بود .

بهمنی نژاد اضافه کرد : اولین سیلی  شکست نرم افزاری امریکا در منطقه و انزجار همه ملتهای منطقه از رفتار و منش آمریکا و دومین سیلی اخراج آمریکایی ها از منطقه خواهد بود و این جدا از انتقام اصلی از عاملین جنایت ناجوانمردانه سردار سلیمانی خواهد بود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.