1399-10-08 11:28
524
0
72325
برای خرید تخم مرغ وقت بگیرید!

اختصاص سهمیه تخم مرغ گرگان به شهر همجوار!

زمانی که مردم به یکی از عاملان فروش تخم مرغ در سطح شهر گرگان مراجعه می کنند با بنری مبنی بر دستور جدید ستاد تنظیم بازار مبتنی بر اختصاص سهمیه تخم مرغ مردم به گرگان به شهرستان آق قلا، رو به رو می شوند و از شهروندان خواسته شده از تاریخ 4 دی ماه به این عامل فروش مراجعه نکنند .

به گزارش گلستان ما، این روزها سخن های بسیاری از تامین کالای اساسی و نیازهای روزانه مردم توسط مسوولان به میان می آید که در برخی از موارد با وجود مصاحبه های متععد مسوولان اما همچنان مردم در تامین برخی از نیاز روزانه با مشکل رو به هستند تا جایی که برای خرید یک روغن و یک شانه تخم مرغ باید مسافت و ساعت های متعددی را در صف باشند.

در ماه های گذشته مردم گلستان برای تامین مرغ با مشکل رو به رو بودند تا جایی که افراد برای خرید مرغ نیز باید از واسطه استفاده می کردند اما این روزها کار به جایی رسیده که تخم مرغ هم حکم خرید تخم طلا پیدا کرده و فکر نمی کردیم روزی ضرب المثل:« مگر تخم طلاست» به واقعیت بپیوندد.

این روزها و در هفته های گذشته مردم گرگان برای تامین تخم مرغ با مشکلات بسیاری روبه رو بودند در صورتی که شاید در فضای مجازی با مصاحبه های بسیاری از مسوولان مبنی بر عدم کمبود برای تامین تخم مرغ، تامین نهاده کافی برای مرغداران و یا اطمینان از وجود تخم مرغ کافی در بازار رو به رو می شوند.

این مسئله امروز پا را فراتر گذاشته و حتی در اقدامی عجیب، مردم از ساعت ها قبل برای دریافت یک شانه تخم مرغ در صف بودند و این در حالی است که در برخی از مغازه ها و عاملان فروش شانه های تخم مرغ وجود داشت و فروشندگان علت عدم فروش را رسیدن دستوری مبنی بر عدم فروش تخم مرغ تا قبل از ساعت 11 صبح می دانند.

زمانی که مردم به یکی از عاملان فروش تخم مرغ در سطح شهر گرگان مراجعه می کنند با بنری مبنی بر دستور جدید ستاد تنظیم بازار مبتنی بر اختصاص سهمیه تخم مرغ مردم به گرگان به شهرستان آق قلا، رو به رو می شوند و از شهروندان خواسته شده از تاریخ 4 دی ماه به این عامل فروش مراجعه نکنند و این در صورتی است که مردم بسیاری در روزهای گذشته از این عامل فروش تخم مرغ در گرگان خرید می کردند.

در شرایطی گلستان از نظر شیوع کرونا در شرایط شکننده ای قرار دارد و بسیاری از تجمعات ملی و مذهبی برای جلوگیری از شیوع این بیماری تعطیل شده است، مشخص نیست چرا تصمیم فروش تخم مرغ در ساعت مشخص و کاهش عاملان فروش که باعث افزایش صف ها و تجمعات می شود، گرفته شده است؟

آیا مسوولان، امنیت غذایی و روانی که باید برای جامعه در نظر بگیرند را فراموش کرده اند یا فتنه تخم مرغی که در برخی از شهرهای کشور در سال 96 رخ داد را به یاد نمی آورند که اقدام به این تصمیمات تحیر آور می کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.