1399-10-02 13:08
520
0
72207
در گفتگویی عنوان شد؛

توضیح «گوهری راد» در خصوص درخواست معلمان شرکتی : امکان جذب نداریم

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: در شرایط کنونی امکان تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و خرید خدمت وجود ندارد.

به گزارش گلستان ما؛ احسان گوهری‌راد دوشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آموزش و پرورش در سقف بودجه و مجوزهای موجود جذب نیرو داشته است و البته از شرکت‌های طرف قرارداد نیز خرید خدمت دارد.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش گلستان از نیروهای معرفی شده این شرکت‌ها استفاده و خرید خدمت دارد بنابراین پرداخت حقوق و مزایای آنها بر عهده شرکت طرف قرارداد است.

وی اضافه کرد: تعدادی از نیروهای طرف قرارداد این شرکت‌ها درخواست استخدام‌ همراه با معلمان پیش‌دبستانی و سایر نیروهایی را دارند که آموزش و پرورش مجوز استخدام آنها را دریافت کرده است اما امکان پذیر نیست.

وی بیان داشت: استانداری و آموزش و پرورش گلستان دخالت یا اختیاری در خصوص استخدام یا سایر درخواست‌های این نیروها ندارند و شرکت مربوطه باید پاسخگوی آنها باشد.

به گزارش ایرنا؛ روز دوشنبه تعدادی از نیروهای شرکتی طرف قرارداد آموزش و پرورش گلستان با تجمع مقابل ساختمان مرکزی استانداری در شهر گرگان درخواست استخدام خود را داشتند.

آنها خود را معلمان خرید خدمت سال ۹۳ به بعد معرفی و مطالبه اصلیشان را تبدیل وضعیت خرید خدمات آموزشی به استخدام رسمی عنوان کردند.

گلستان با حدود ۱.۹ میلیون نفر جمعیت ۳۶۲ هزار دانش آموز دارد که تحصیل این عده در ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه بر عهده ۲۳ هزار فرهنگی است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : ایرنا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.