1399-09-27 08:29
395
0
72115
سید احسان خاندوزی :

مجلس یازدهم دنبال نسل جدید مناطق آزاد با تکیه بر تولید و صادرات است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از منطقه آزاد تجاری اینچه برون گفت : مجلس دنبال نسل جدیدی از مناطق آزاد با تکیه بر تولید و صادرات می باشد.

به گزارش گلستان ما ؛ سید احسان خاندوزی شامگاه گذشته در جمع مسئولان استان گلستان بعد از بازدید از منطقه آزاد تجاری اینچه برون در شرق گلستان اظهار کرد : مناطق آزاد تجاری بیستی با تکیه بر تولید و صادرات و اصلاح قوانین اداره آن ایجاد شوند.

خاندوزی افزود : بند ۱۱ سیاست های اقتصاد مقاومتی صراحت دارد که هدف از ایجاد مناطق آزاد باید کمک به تولید و توسعه صادرات و رونق کشور باشد.

وی تصریح کرد :  اراده نمایندگان مجلس تحقق این اصل در مورد مناطق آزاد است و خوشبختانه ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی در گلستان حامی تولید و صادرات است .

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : منطقه آزاد تجاری اینچه برون بر خلاف برخی مناطق آزاد پیشین در راستای سیاست های کلان اقتصادی قانون گذار است و می تواند زمینه جهش تولید و توسعه صادرات را فراهم آورد.

وی تاکید کرد : اصلاح قانون نحوه اداره مناطق آزاد تجاری و تصویب ایجاد نسل جدید این مناطق با رویکرد تجاری - صنعتی و تکیه بر تولید و صادرات در دستور کار مجلس قرار دارد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اشاره کرد : مجلس و کمیسیون اقتصادی آن، درصدد اصلاح نحوه اداره مناطق آزاد تجاری - صنعتی کشور باهدف کمک به تولید و صادرات در این مناطق و تبدیل آن‌ها به دروازه صادرات کشور است.

خاندوزی بابیان اینکه مجلس به دنبال ایجاد نسل جدید مناطق آزاد تجاری - صنعتی با نگاه کمک به تولید و صادرات در کشور است، اضافه کرد: گلستان ظرفیت خوبی برای تولید و صادرات کالا دارد که امیدواریم با تصویب منطقه آزاد اینچه‌برون، شاهد رونق و جهش تولید و صادرات در این استان باشیم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.