1399-09-24 08:31
1458
1
72061
روشنی خبر داد؛

برگزاری "دومین جشنواره بچه های حاج قاسم" به صورت سراسری

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج گلستان از برگزاری "دومین جشنواره بچه های حاج قاسم" به صورت سراسری در دو بخش تخصصی و مردمی به مناسبت ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش گلستان ما، رضا روشنی مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان گلستان در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی "دومین جشنواره بچه های حاج قاسم" این بار به صورت سراسری به همت مرکز فضای مجازی استان گلستان برگزار می شود.

وی افزود: بخش تخصصی این جشنواره در قالب؛ بازی و نرم افزار موبایل، پوستر، کلیپ، نماهنگ، گزارش، یادداشت، اینفوگرافیک، موشن گرافیک و انیمیشن برگزار می شود.

روشنی همچنین اعلام کرد: این مراسم علاوه بر بخش تخصصی، در بخش مردمی در قالب نقاشی، شعر و دلنوشته نیز برگزار می شود.

وی با اشاره به این که مهلت ارسال آثار به این جشنواره 25 آذر الی 11 دی ماه 99 می باشد، افزود: از تولیدات برتر با جوایز ارزنده جمعا به ارزش 100 میلیون ریال تقدیر به عمل خواهد آمد.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان گلستان عنوان کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا و سروش به آی دی @FMGOLESTAN ارسال نمایند.

وی در ادامه از برگزاری اختتامیه این جشنواره 13 دی ماه همزمان با سالروز شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد، خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری اختتامیه "دومین جشنواره بچه های حاج قاسم" از فعالین برتر فضای مجازی استان گلستان نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ابراهیم

من اثر ارسال کردم ولی مشاهده نکردند

0
0
پاسخ
1399-10-07 18:19

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.