1399-09-22 10:39
695
0
72023
سنگدوینی تاکید کرد؛

اردوغان از تاریخ عبرت بگیرد/ برای تامین امنیت اسرائیل گزافه گویی نکند

رمضانعلی سنگدوینی با محکومیت شعرخوانی تحریک آمیز اردوغان در یک رژه نظامی در باکو گفت: رئیس جمهور ترکیه اگر نگاهی به تاریخ جمهوری اسلامی بیندازد از سرنوشت کسانی که به تمامیت ارضی ایران چشم داشتند، عبرت خواهد گرفت.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما؛ با بیان اینکه اردوغان  اگر نگاهی به تاریخ جمهوری اسلامی بیندازد از سرنوشت کسانی که به تمامیت ارضی ایران چشم داشتند، عبرت خواهد گرفت، اظهار کرد: مردم ایران در چهل سال گذشته، شاه که پشتیبانی آمریکا را داشت از کشور بیرون کردند، در هشت سال دفاع مقدس دلاورمردان این مرز و بوم جلوی یک دنیا ایستادند. آن زمان که داعش را تجهیز می کردند داعش را با تمام قوا از منطقه بیرون راندند.

وی ادامه داد: اردوغان گزافه گفته است، او در حدی نیست که ایران اسلامی را با شعرخوانی تهدید کند.

نماینده مردم گرگان و  آق قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در مقابل تمام دنیا ایستاد این کشوری که هر روز نیازمند یک کشور دیگر است نمی‌تواند کاری بکند و فقط حرف می‌زند، ما نمایندگان مجلس این حرفش را محکوم می کنیم.

سنگدوینی با بیان اینکه هموطنان آذری ما جواب دندان شکنی به اردوغان داده اند، تاکید کرد: گزافه گویی رئیس جمهور ترکیه برای اسرائیل است اما بداند که بزودی اسرائیلی نخواهد بود. شکست های پی در پی از لبنان و جنگ های نیابتی عربستان گواهی این مدعاست که در گرداب شکست فرو خواهند رفت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.