1399-09-12 22:19
2313
0
71896
گلستان ما بررسی کرد؛

افتتاح پروژه های صوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان

گفته می شود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در مهرماه سال جاری سه افتتاح پروژه داشته که به اذعان مدیران آن چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال برای آن هزینه شده است.

به گزارش گلستان ما ؛ در ادامه پروژه نخ نما شده افتتاح های تکراری و صوری در دولت تدبیر و امید این بار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان چندین افتتاح صوری داشته است.

دولت تدبیر و امید به دلیل ضعف عملکرد در کلنگ زنی و افتتاح پروژه ها نتوانسته به وعده های خود عمل کند لذا برای ترمیم چهره خود بین مردم ، گاها دست به اقداماتی چون افتتاح های صوری و چندباره می زند.

گفته می شود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در مهرماه سال جاری سه افتتاح پروژه داشته که به اذعان مدیران آن چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال برای آن هزینه شده است.

حال با هم نگاهی به این پروژه می اندازیم : 

اول ) مرکز نجوم که در آبان ماه ۹۶ با نام آسمان نمای گرگان افتتاح شد و در حال حاضر با تغییر نام به عنوان  پروژه جدید افتتاح شده است.

دوم ) مرکز تخصصی فیلم و انیمنشن نیز همان کارگاه انیمیشن کانون بوده که مورد استفاده قرار می گرفته و با نامگذاری جدید نیز از ان رونمایی شده است.

سوم ) پارک شگفتی ها

حال سوال اینست که مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در طول مدتی که در این سمت بوده چه عملکرد مثبتی داشته است؟

اگر پرورش کودکان و نوجوانان را با همین شیوه افتتاح های صوری و تغییر نام پروژه های قبلی انجام دهیم از نسل اینده چه انتظاری داریم و چه پاسخی برای تاریخ داریم؟

علت این ضعف عملکرد انتصابات جریان و‌جناحی در این سمت های حساس است ، مدیر کل این نهاد عضو حزب اعتدال و توسعه استان گلستان است و از طریق حزب مورد نظر از تهران حمایت می شود لذا استاندار گلستان هر چه زودتر نسبت به این اتفاقات نامیمون و بدعت شدن این ورود کند.

همچنین نهادهای نظارتی متولی همچون فرهنگ و ارشاد و  دکتر منتظری نماینده گرگان و آق قلا و نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بیشتر بر این نهاد بیشتر نظارت کنند تا دلایل ضعف این دستگاه را ریشه یابی کنند.

این رسانه منتظر پاسخ مدیران این دستگاه برای تنویر افکار عمومی می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.