1399-08-29 20:03
575
0
71656
یادداشت؛

مدیریت ارشاد و ناتوانی از کنترل خبرنگاران زرد گلستان

شاید دوستان زرد نویس جایگاه خاصی نزد معاونت سیاسی استان دارند که مورد پیگیری ادارات نظارتی واقع نمی شوند، چرایی هایی که باید مدیرکل محترم ارشاد و معاونت محترم سیاسی استان پاسخگو باشند.

به گزارش گلستان ما، محمد مهدی اورسجی در یادداشتی نسبت به عملکرد برخی از خبرنگاران حاشیه نگار و عدم توانایی اداره کل ارشاد گلستان در مدیریت آن ها یادداشتی را به این پایگاه خبری ارسال کرده است.

اورسجی در این یادداشت نوشت:

مدتی است که تعدادی از خبرنگاران زرد نویس با نشر مطالبی غیر واقع و دور از حقیقت و بدون حرمت داری قلم و فرهنگ و اخلاق اسلامی با ایجاد بهره مالکانه برای رسیدن به مقاصد شخصی با پلن اجتماعی فضای مدیریتی استان را دچار حاشیه و اختشاش می کنند. 

جای تاسف است که این راکبان قلم مورد حمایت عالیجنان حاشیه نشین و شاید هم مدیران صاحب قدرت هستند و این تصمیم سازی های احساسی لطمه به سطح مدیریت استان وارد می کند. 

جالب اینجاست حضور زرد نویسان در جلسات رسمی استان که با بیان واژگانی احساسی و نظرات غیر تخصصی موجب حذف بودجه های قابل طرح برای استان می شوند. 

جای تعجب است چرا اداره بازرسی، حراست استانداری و مدیرکل ارشاد اسلامی از حضور این صاحبان قدرت سایه جلوگیری نمی کنند و یا ادارت محترمی که اسناد رسمی دولتی را در اختیار افراد غیر مسئول قرار می دهند. 

شاید دوستان زرد نویس جایگاه خاصی نزد معاونت سیاسی استان دارند که مورد پیگیری ادارات نظارتی  واقع نمی شوند، چرایی هایی که باید مدیرکل محترم ارشاد و معاونت محترم سیاسی استان پاسخگو باشند.

محمد مهدی اورسجی 
عضوشورای اجرایی خانه احزاب استان گلستان
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.