1399-08-26 13:08
1475
0
71597
مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه های گلستان خبرداد؛

افزایش 41درصدی پروازهای فرودگاه گرگان/ برقراری پرواز گرگان - عسلویه

حنظله گرزین گفت : پروازهای گرگان –کیش-گرگان که از سال گذشته لغو شده بود مجدد در این مسیر توسط شرکت هواپیمایی آسمان در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته صورت می پذیرد.

به گزارش گلستان ما، حنظله گرزین در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: سفرهای هوایی پس از شیوع ویروس کرونا در فرودگاه گرگان مانند فرودگاه های دیگر کشور به شدت کاهش یافت و در شرایط اوج این ویروس منحوس نزدیک به 90 درصد پروازهای فرودگاه گرگان لغو شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان با بیان اینکه از اردیبهشت سال جاری با کنترل تدریجی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تقاضا برای سفرهای هوایی افزایش یافت، خاطرنشان کرد: پرواز های جدید مانند پروازهای گرگان-زابل گرگان در روزهای یک شنبه و پنج شنبه هر هفته توسط هواپیمایی آسمان برقرار شد.

وی افزود: پروازهای گرگان –کیش-گرگان که از سال گذشته لغو شده بود مجدد در این مسیر توسط شرکت هواپیمایی آسمان در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته صورت می پذیرد.

گرزین با اشاره به فروش سیستمی بلیط های هواپیما در فرودگاه گرگان، اذعان کرد: در سال جاری پرواز گرگان-مشهد-گرگان با استقبال رو به رو شد که باعث شد تا این پرواز در روزهای یک شنبه، چهارشنبه و جمعه توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان با اشاره به برقراری پرواز های اول صبح گرگان به تهران در 5 روز هفته عنوان کرد: پروازهای گرگان- بندرعباس در روزهای چهارشنبه برقرار شد ضمن اینکه برای اولین بار جهت رفاه مهندسان استان های گلستان و همجوار پرواز گرگان- عسلویه- گرگان در روزهای یک شنبه برقرار شد.

وی ادامه داد: جزیره قشم که بزرگ ترین جزیره خلیج فارس است اولین بار از استان های شمالی کشور پرواز به این جزیره در روزهای دوشنبه و پنج شنبه توسط شرکت قشم ایر توسط فرودگاه بین المللی شهدای گرگان برقرار گردید که با استقبال خوب مردمی رو به رو شد.

گرزین در خصوص پرواز گرگان-چابهار- گرگان تصریح کرد: این پرواز در حال حاضر در روزهای شنبه برقرار است که پیگیر هستیم آن را به دو پرواز افزایش دهیم.

گرزین یادآورشد: در حال حاضر از فرودگاه گرگان به 9 مقصد پرواز داریم که این پروازها توسط 5 شرکت هواپیمایی صورت می پذیرد.

وی گفت: 41 درصد در پرواز و 51 درصد در مسافر رشد داشته ایم و از زمان شیوع ویروس کرونا قبل و بعد از پروازها فرآیند ضد عفونی صورت می پذیرد ضمن اینکه از اول آبان ماه به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی در هواپیما رعایت می شود.

گرزین خاطرنشان کرد: مسافران محترم می توانند جهت کسب اطلاع از وضعیت پروازها با شماره تلفن 199اطلاعات فرودگاه بین المللی شهدا گرگان تماس حاصل فرمایند.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.