1399-08-16 20:56
401
0
71431

بررسی آخرین وضعیت آتش‌سوزی در جنگل‌های توسکستان در روز ششم/ صعب‌العبور بودن توسکستان عملیات اطفا را سخت کرده است

عصر امروز با حضور استاندار گلستان و مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان جلسه بررسی آخرین وضعیت آتش‌سوزی در جنگل‌های توسکستان در طرح «جنگلداری گرمابدشت« برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، عصرامروز با حضور استاندار محترم ،مدیر مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان و مدیر کل محیط زیست استان جلسه در طرح جنگلداری گرمابدشت برگزار شد.

مدیر کل منابع طبیعی و ابخیزداری استان با اشاره به ادامه تلاش‌ها برای مهار آتش‌سوزی در جنگل‌های توسکستان، گفت: آتش‌سوزی در جنگل‌های توسکستان در برخی نقاط مهار شده و نیروهای جنگلبان شبانه روزی در حال تلاش هستند اما شرایط سخت منطقه و صعب العبور بودن منطقه و نوع پوشش کف جنگل  شرایط را برای مهار و اطفاءحریق سخت کرده است.

قزل سفلو با اشاره به اینکه دو بار موفق به اطفا شدیم اما آتش مجددا شعله‌ور شد. گفت:آتشی که مجددا فعال می‌شود پیشروی آنچنانی نخواهد داشت.

حق شناس استاندار گلستان نیز بعد از شنیدن  گزارش منابع طبیعی و محیط زیست استان به صورت تلفنی با تمام سر اکیپ های حاضر در منطقه صحبت کرد ند و اخرین وضعیت حریق و امکانات مورد نیاز در هر منطقه را پیگیر شدند و دستورا لازم را ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.