1399-08-08 19:33
404
0
71273
طی دیدار مدیرکل تعزیرات و دادستان گرگان مطرح شد؛

حمایت قاطع دادستان گرگان از مدیرکل تعزیرات حکومتی/ تشکیل پرونده قضایی برای ادارات کل شهرسازی و شیلات

حجت الاسلام سیدحسینی بیان کرد: اقداماتی که تعزیرات با حضور مدیرکل جدید انجام داده را حمایت می کنیم چرا که این اقدامات باعث می شود ورودی پرونده ها به دادسرا کمتر شود و این موضوع نیر به نفع مردم خواهد بود که در این مدت نیز آثار برخوردهای قاطع تعزیرات را در جامعه دیده ایم.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل تعزیرات گلستان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تعزیرات حکومتی، اظهار کرد: با توجه به وضعیت امروز جامعه و شرایط تحریم مشکلاتی در عرضه و توزیع کالاهای اساسی بوجود آمده است.

دادستان گرگان با بیان اینکه در این دیدار در حوزه توزیع آرد، نهادهای دامی و روغن خوراکی تبادل نظر داشتیم،خاطرنشان کرد: دادستانی کل کارگروهی با عنوان نظارت بر کالاهای اساسی تشکیل داده که این کارگروه با همکاری تعزیرات حکومتی فعالیت دارد تا نظارت بهتری بر توزیع کالاهای اساسی صورت بگیرد.

وی افزود: در مورد کالاهای اساسی دستگاه های نظارتی حساسیت خاصی دارند، علاوه بر اینکه تعزیرات حکومتی به خوبی ورود پیدا کرده ما نیز سعی کرده ایم با افزایش گشت های مشترک در حوزه پیشگیری نیز فعالیت های خوبی داشته باشیم.

سیدحسینی با اشاره به گشت زنی از انبار نهاده های دامی و شالیکوبی اذعان کرد: مراقب این هستیم تا سواستفاده و جرمی در این حوزه صورت نپیذیرد، ضمن اینکه با توجه به شرایط کشور بنا داریم اگر عرضه کالاهای یارانه ای به صورت آزاد باشد در قانون مجازات اخلالگران نظام اقتصادی قرار دهیم.

دادستان گرگان متذکرشد: در بخش عرضه آرد و نان پرونده ای برای توزیع کنندگان آردهای یارانه ای به قیمت آزاد تشکیل داده ایم و متهمان تحت تعقیب قرار دارند.

وی یادآورشد: به تعزیرات گلستان گفته ایم پرونده هایی که در حوزه نهاده های دامی یا کالاهای اساسی پیگیری می کند نسخه ای از آن را برای دادستانی بفرستد که ما هم رسیدگی کنیم، دادستانی نیز از برخوردهای شدید تعزیرات با گرانفروشان و محتکران حمایت می کند.

سیدحسینی بیان کرد: اقداماتی که تعزیرات با حضور مدیرکل جدید انجام داده را حمایت می کنیم چرا که این اقدامات باعث می شود ورودی پرونده ها به دادسرا کمتر شود و این موضوع نیر به نفع مردم خواهد بود که در این مدت نیز آثار برخوردهای قاطع تعزیرات را در جامعه دیده ایم.

دادستان گرگان با بیان اینکه کالاهای اساسی خط قرمز ماست، تصریح کرد: گرانفروشی و احتکار در حوزه کالاهای اساسی را به صورت جدی برخورد می کنیم چرا که در قانون مجازات نیز بحث کالاهای اساسی مطرح شده است و از این قانون نیز استفاده کرده ایم و پرونده هایی را تشکیل داده ایم.

وی با اشاره به نامه اخیر رییس قوه قضاییه نسبت به ترک فعل مدیران، عنوان کرد: در حوزه ترک فعل مدیران پرونده های بسیاری داریم،در حوزه مسکن به دلیل تخلف ها در واگذاری زمین ها، در حوزه شیلات و در حوزه جهاد نیز گزارشاتی به ما رسیده است که در حال پیگیری هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.