1399-08-03 12:34
860
0
71191
گزارش میدانی از یک نمایشگاه حوزه کشاورزی در گلستان ؛

از نمایش تازه ترین نوآوری های بخش کشاورزی تا تجربیات موفق شرکت یسآل + تصاویر

هیجدهمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور، شیلات، آبزیان و صنایع وابسته در گلستان با پربایی غرفه های متنوع و متعدد در نمایشگاه بین المللی گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما ؛ فرصتی شد تا از نمایشگاه ادوات ، تجهیزات و نهاده های حوزه کشاورزی و دام و طیور استان گلستان که در نمایشگاه بین المللی گرگان واقع در جاده آق قلا برگزار شد ، دیدن کنم .

دیدن غرفه های رنگین و شیک همراه با تردد زیاد آدمهایی که در آن غرفه ها فعالیت داشتند و افرادی که برای تماشای غرفه ها پا به نمایشگاه می گذاشتند برایم جالب بود ، آن هم در این ایام کرونایی که هر کسی جرات بیرون آمدن از خانه را ندارد و یا به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی به حقوق شهروندان احترام می گذارد .

بازرگانی قاسمی ، پارک علم و فناوری گلستان ، زنجیره تولیدی مرغ پیگیر ، گروه تولیدی میران ، رادین صنعت رایان ، گروه کارخانجات کانکریت ، ابزار طیور البرز ، کاسپین کیان پاد ، تصفیه آب پازل ، گروه تولیدی پویا صدف ، شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس ، بازرگانی مخیری ، رهپاک مهر بین الملل ، فرنام بسپار ، گروه مالکی ، اداره کل شیلات ، شرکت خوراک دام و طیور و آبزیان گنبد مرغ گرگان و دشت ، شرکت یکتابافت هیرکان گلستان به همراه تعدادی دیگر ، غرفه هایی بودند که که در این نمایشگاه حضور داشتند .

یکی دیگر از غرفه هایی که با دکور جالب و اتفاقات خوبی در این نمایشگاه حضور داشت شرکت پیشکامان کشت پایدار با برند یسال به مدیریت سید هامان هاشمی فعال موفق حوزه کشاورزی استان گلستان و کشور بود .

در یک اتفاق جالب در کنار این غرفه دیرک دروازه فوتبال تعبیه شده بود و هر کسی می توانست شانس خود را در ضربات پنالتی امتحان کند که این بخش جزو شلوغ ترین بخش های نمایشگاه بود و با استقبال خوبی خصوصا از سوی جوانان مواجه شد .

غرفه شرکت پیشگامان کشت پایدار با شعار "کشاورزی لایق بهترین هاست" تجربه های موفق و اقدامات مفیدی را از سال 86 تا بحال در استان انجام داده است که بخش هایی از آن را در این نمایشگاه به نمایش گذاشت .

شرکت پیشگامات کشت پایدار اولین زنجیره خدمات کشاورزی در کشور با تولید ، تامین و توزیع نهادهای بخش کشاورزی نظیر بذر ، کود ، سم ، نشاء ، نهال و مشاوره در زمینه کاشت ، داشت و برداشت بوده و حضور میدانی کارشناسان آن در سر زمین زراعی و گفت و گوی مستقیم با کشاورزان را وظیفه خود دانسته و سرلوحه کار خود نموده است .

خدمات خوب این شرکت به کشاورزان در ایام کرونا متوقف نشد و کارشنان مجرب این شرکت با ایجاد کانال و گروه در شبکه های اجتماعی و از طریق موبایل و به صورت تصویری و زنده  نکات لازم را به کشاورزان منتقل کردند ، این شرکت همچنینن 19 وبینار در این ایام از طریق سایت یسال برگزار کرده است .

شرکت یسال با مشارکت 100 درصدی بخش خصوصی راه اندازی شده و از هیچ معافیت مالیاتی و ... برخوردار نیست ضمن اینکه تاکنون از هیچ تسهیلات دولتی نیز استفاده نکرده است ، این شرکت در سطح کشور در امر توزیع و پخش سراسری نهاده های کشاورزی فعال بوده و در استانهای مازندران ، گلستان و خراسان شمالی شعبه داشته و در ده استان نیز نمایندگی دارد و دفتر مرکزی آن در گرگان خیابان راه آهن قرار دارد .

تصاویر دیگر از نمایشگاه :

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.