1399-07-30 23:40
491
0
71153

آقای غراوی چرا جلوی توسعه کردکوی را می گیرید؟

بیش از یک سال است که طرح پروژه «میدان بار شهرستان کردکوی» به دفتر آقای غراوی معاون عمرانی استانداری گلستان می رود و متاسفانه برگشت می خورد.

به گزارش گلستان ما؛ پروژه میدان بار کردکوی از این جهت حائز اهمیت است که از گرگان تا بهشهر میدان باری برای جابجایی و خرید و فروش میوه وجود ندارد در حالی که در کردکوی و بندرگز هشت هزار هکتار باغات میوه داریم که با توجه به وقت کم برداشت این میوه ها و فاصله زیاد این شهرها با گرگان و استهلاک میوه در بین راه باعث تلفات و هدررفت محصولات می شود.

لذا یکی از سرمایه گذاران کردکوی با علم به این مشکل و حل آن ، در سالهای اخیر اقدام به ایجاد یک میدان بار در این شهر کرد ، در طرح این سرمایه گذار دو و نیم هکتار زمین در بهترین مکان این شهرستان به ارزش ۲۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده و ۵۰ میلیارد تومان نیز خود سرمایه گذار قرار شده در این پروژه تزریق کند.


جالب است که رییس جمهور ، استاندار ،آیت الله نورمفیدی و سایر مسوولان مدام از پهن کردن فرش سفید برای سرمایه گذار جهت جذب سرمایه و ایجاد اشتغال سخن می رانند اما وقتی به سرمایه گذار می رسیم آنقدر سنگ جلوی پای او می اندازیم که از کرده اش پشیمان می شود.

حال ، میرمحمد غراوی معاون عمرانی استاندار است که باید به افکار عمومی پاسخ دهد که چرا با پروژه ساخت میدان بار کردکوی مخالفت می کند؟

گفته شده که سرمایه گذار باید بابت عوارض برای شهرداری مغازه بگیرد ، در حالیکه سرمایه گذار هم قبول کرده که چنین کاری کند اما چرا باید چنین مواردی جلوی سرمایه گذار بگذاریم ، مگر او نمی خواهد سرمایه ، زندگی و انرژی خودش را برای توسعه شهرستان بگذارد پس چرا باید برای شهرداری یا فرمانداری یا استانداری مغازه بگیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.