1399-07-27 09:09
983
0
71069
جانباز عدالت خواه گلستانی افشا کرد :

احتمال نفوذ در دستگاه قضایی گلستان / عمو ‌و برادرزاده در خدمت متهمین سیاسی اصلاح طلب / مدیر کل انقلابی برخورد کند

سایت عدالت خواهان ایران افشا کرد : علت به نتیجه نرسیدن پرونده تخلف چندصدمیلیاردی اداره شیلات گلستان نفوذ فرزند یکی از روحانیون اصلاح طلب استان در دفتر بازپرسی رسیدگی به این پرونده و حمایت عقبه سیاسی استان از این متخلف است.

به گزارش گلستان ما ؛ جانباز محمد خادملو مدیر سایت عدالت خواهان ایران که چند سالی است به افشاگری در حوزه تخلفات اداره کل شیلات استان پرداخته در مطلب اخیر راز به نتیجه نرسیدن پرونده تخلفات مدیر کل این دستگاه را بر ملا کرد.

این سایت نوشت : « متهمین فساد بزرگ اقتصادی شیلات که چند صد میلیارد تومان از منابع و منافع اقتصادی نظام را به یغما برده اند همچنان با در دست داشتن مکاتبات محرمانه و خیلی محرمانه ی پرونده و اطلاعات شهود و کارشناسان آزادانه به جولان در اداره کل شیلات ادامه می دهند و تلاش می کنند تا بواسطه ی اسناد و اطلاعات محرمانه ای که از پرونده در اختیار دارند جهت نجات خویش از چنگال قانون بهره ببرند.

به استناد اخبار واصله از منابع موثق خبری فرزند یکی از روحانیون اصلاح طلب استان گلستان(شیخ ف مدیرکل سابق ارشاد گلستان و دارای نسبت فامیلی با احدی از متهمین پرونده ی فساد شیلات با هویت ن ح مشاور مدیر کل) در دفتر بازپرس شعبه ی رسیدگی کننده به پرونده ی مفاسد و انحرافات اقتصادی کلان شیلات گلستان شاغل  می باشد!!

این فرد از ناجا به دادگستری منتقل شده و رد پای پدرش در دفتر شیخ صانعی و همنشینی با رئیس دفتر این مرجع حامی فتنه(س ر ق ع بازداشتی فتنه ی ۸۸ و برادر متهم اصلی و ردیف اول فساد و انحراف اقتصادی شیلات ) و همینطور ارتباط عمیق سیاسی جریانی با هاشم مهیمنی و تیم سیاسی وابسته به وی نیز به چشم می خورد، امروز بواسطه ی جایگاه اداری و سازمانی خویش در کنار بازپرس پرونده باید در قبال آنچه از اسناد و مدارک محرمانه و خیلی محرمانه که در اختیار متهمین فساد بزرگ شیلات قرارگرفته پاسخگو باشند.

جالب اینکه عموی این فرد شاغل در دادسرای مرکز استان، ریاست دادگستری یکی از شهرستان های استان را برعهده داشته و عملکردی قابل تامل و نقد از وی نیز در قبال پرونده ی وابستگان به جریان خاص سیاسی و برخورد با روشنگران مفاسد سیاسی_اقتصادی نیز به چشم می خورد.

رویه و رفتاری که حکایت از انتقام جویی وی و برخی عناصر تحت مدیریتش در قبال افراد و جریانات انقلابی و ولایی داشته و خدمت به مفسدین اقتصادی_سیاسی را در نوع و نحوه ی نگارش آراء صادره و محکومیت روشنگران مفاسد را به ذهن منتقد می رساند!

از جمله آراء قابل نقدی که می توان از سوی دادگستری تحت مدیریت برادر این روحانی اصلاح طلب نام برد می توان به پرونده ی شیلات گلستان علیه عدالت‌خواه گلستانی (جانباز محمد خادملو) اشاره کرد!

رأیی که البته در سایه ی بصیرت و مدیریت انقلابی دکتر هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان با انگیزه ی دفاع از روشنگران و افشاگران مفاسد وفق سیاست و مشی حضرت آیت الله رئیسی،معلق شده و به رسیدگی به پرونده ی فساد و انحرافات اقتصادی کلان شیلات گلستان در دادسرای مرکز استان موکول شده است.

از حواشی جالب اینکه دادگستری تحت تسلط برادر این روحانی اصلاح طلب ، بلافاصله پس از ورود دستگاه قضایی و اطلاعاتی انقلابی استان،طی برگزاری جلسه ای فوق العاده و ویژه و بدون توجه به دفاعیات وکیل این یادگار دفاع مقدس،وی را به موجب رأیی شدید الحن و شتابزده!که شاید تاکنون حتی برای مجرم ضد انقلاب و معاند نیز صادر نگردیده با عبور از همه ی مستندات محکم و غیر قابل انکار درج شده در اخبار پایگاه عدالتخواهان که مفاسد و انحرافات شیلات گلستان را به سادگی اثبات کرده و می کند، اوج چشم پوشی از حق و اسناد تخلفات را صورت داده و مبادرت به محکومیت قابل تامل و تحقیر وی به نفع متهمین امروز فساد کلان اقتصادی شیلات می نماید.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.