1399-07-26 18:26
1000
0
71066

توضیحات آب منطقه ای گلستان در خصوص یک مطلب گلستان ما

شرکت آب منطقه ای گلستان نسبت به انتشار مطلب «دسته گلی که سوداگران استان گلستان در علی اباد به آب دادند» ، توضیحاتی منتشر کرد.

به گزارش گلستان ما ؛شرکت آب منطقه ای گلستان نسبت به انتشار مطلب «دسته گلی که سوداگران استان گلستان در علی اباد به آب دادند» ، توضیحاتی منتشر کرد.

این توضیحات که بعنوان جوابیه منتشر شده؛ به شرح زیر است:

 پیرو درج مطلبی در سایت  وزین گلستان ما با عنوان " دسته گلي كه سوداگران استان گلستان به آب دادند" مدیر دفتر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در سال گذشته به اتفاق نمایندگان دادگستری استان ، بازرسی ، سازمان صمت و دستگاههای مرتبط دیگراز محل عبور خط لوله سراسری گاز که از رودخانه های استان می گذرد بازدید به عمل آمد.

مهندس شجاع شفیعی افزود: در بازدید از سنگ شکن منتظری(کردکتولی) در روستای تیمور آباد با توجه به تخلفات صورت گرفته مقرر شد سازمان صمت با کارگاه مربوطه برخورد قانونی بعمل آورد.

وی ادامه داد : از لوله گاز که انشعاب فرعی گاز از خط لوله سراسری است از نزدیک بازدید و چندین جلسه با شرکت گاز برگزارشد و طبق نظر اداره کل بازرسی مقرر شد شرکت آب منطقه ای جهت کنترل و حفظ شرایط رودخانه ، طرح اجرایی مهندسی رودخانه را تهیه و جهت اجرا به شرکت گاز ارسال نماید که شرکت آب منطقه ای با بکارگیری مشاور ، طرح مهندسی رودخانه را تهیه و برای شرکت گاز ارسال کرد تا اقدامات لازم به عمل آید.

مهندس شفیعی افزود: قبلا در پایین دست لوله گاز مورد نظر ، برداشت مصالح رودخانه انجام شده و با توجه به جوان بودن رودخانه در این بازه ، فرسایش عمقی و عرضی بوقوع پیوسته و لوله گاز مورد نظر در گزارش سایت خبری انشعاب فرعی است که لازم است اداره مربوطه نیز نسبت به حفظ تاسیسات خود پیگیری لازم به عمل آورد ، ضمن اینکه انشعاب اصلی در کف بستر رودخانه مدفون می باشد.

مدیر امور منابع آب شهرستان های گرگان و آق قلا نیز در خصوص این موضوع گفت :تاکنون چند بار گزارش برداشت مصالح در شب ها و تعطیلات در رودخانه مورد نظر داشته ایم که امور منابع آب به اتفاق نیروی انتظامی بلافاصله در محل حاضر شده و پس از جلوگیری از ادامه تخلف ، چندین بار نیز پرونده شکایت را به دادسرا ارسال و پرونده در دادگاه در دست بررسی است و امور منابع آب نیز در حال پیگیری موضوع است.

مهندس امین عموزاد افزود : مراتب به فرمانداری و معاونت پیشگیری از جرم دادستانی نیز منعکس شده و مراتب پیگیری می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.