1399-07-26 12:36
1352
0
71060
حیات سیاسی حق شناس

پایان بازی یا آغاز بازی جدید استاندار گلستان!/ مهندس حق شناس به رفتن از گلستان یا بازنشستگی می اندیشد!؟

شب گذشته تصویری از مهندس حق شناس با یکی از سران فتنه استان و توسط مدیر یکی از کانال های زرد گرگان که برخورد قانونی با او به دلیل سفر چند سال قبلش به خارج و آموزش براندازی دیدن و غیره تحرکات رسانه ای مو به مو و مبتنی بر آن به تابستان سال آینده(به دلیل داشتن یک چتر حمایتی!) موکول شده است منتشر شد.

به گزارش گلستان ما، شب گذشته تصویری از مهندس حق شناس با یکی از سران فتنه استان و توسط مدیر یکی از کانال های زرد گرگان که برخورد قانونی با او به دلیل سفر چند سال قبلش به خارج و آموزش براندازی دیدن و غیره تحرکات رسانه ای مو به مو و مبتنی بر آن به تابستان سال آینده(به دلیل داشتن یک چتر حمایتی!) موکول شده است منتشر شد.

این خبر چیز جدید و شگفت انگیزی نبود چراکه مجموعه ای از مهره چینی ها ، انتصابات و ارتباطات همه این هویت و سطح وابستگی مشارکتی را نشان می داد.

مهندس حق شناس یکی از چهره های شناخته شده اصلاح طلب گیلان است و همان آغاز که با استخاره و بدون خواست قبلی و قلبی وارد استان گلستان شد؛یکی از مدیران اصولگرا به دوستانی گفته بود که برای مهندس حق شناس هیچ چیز به انداز جریان سیاسی اش اهمیت ندارد!

اما زمانی که وارد استان گلستان شد ، یک چیز برای او بسیار مهم بود؛اینکه در استان گلستان در مورد او چه قضاوتی می کنند !!؟این سوالی بود که در بیشتر دیدارها از افراد می پرسید! و محتوی نشست های خصوصی اش هم همین دغدغه مندی را نشان می داد.

استاندار گیلانی گلستان با هنر رسانه و حجم گسترده خبر با اینکه نیمی از هفته را در استان نبود بگونه ای طراحی کرده بود که همیشه در صدر اخبار باشد و از او بعنوان یک مدیر فعال و معتدل یاد کنند که برای او فقط مردم و کار برای مردم مهم است!

اما در همین گرگان تحلیل شده بود که مهندس حق شناس از شیوه مشهور رشتی ها در شکار پرندگان خزری (کلک رشتی) بهره می برد و با تقسیم کاری مثلثی؛خود و مشاورین مشارکتی او و غیره هر یک مسئول ارتباط گیری با بخشی از جریانات سیاسی گرگان و استان و جذب و نیز مدیریت آنان شده اند و همه را با این کلک دارند بازی می دهند.

بقول گرگانی های قدیم هم، بازی، بازی می آورد و شخصی پیروز این بازی در بازی است که نه بازی بخورد و نیز خود یک بازی پیچیده تر و تو در تویی طراحی کند و همه را وارد کند.چیزی که مهندس و مشاورش از آن غافل بود.گرگان مهد طراحی بازی در بازی هاست.

مهندس حق شناس در کنار خود یک مشاور مشارکتی دارد که پیشینه ارتباطاتش با مشارکتی های گرگان از قبل و تاکنون آشکار بوده و هست.از انتصابات بعض معاونین تا داغ پیشانی مدیریتی خود یعنی دفتر که از یک چهره مشهور مشارکتی بهره می برد! که به این معنی است که تمام ورودی و خروجی های دفتر در اختیار عناصر فتنه در گرگان و استان است.

تصویر دیداری که منتشر شد و همه پرده ها را برای عوام سیاسی گرگان انداخت از چند حالت خارج نیست؛ این تصویر ناخواسته و با موبایل از سوی برادر فتنه گر میزبان گرفته شده است و برخلاف خواست مهندس حق شناس منتشر شده است تا او را درخصوص موضوع اصلی نشست و مقاومت او در هم بشکنند! و شاید هم بخاطر مقاومت مهندس در برابر خواسته نامشروع آنان این تصویر را منتشر کرده اند!

و یا اینکه این تصویر به خواسته خود مهندس حق شناس گرفته شده است و منتشر شده است که علاوه بر تقویت بعض گمانه ها در خصوص رفتن و یا بازنشستگی در خرداد سال آینده ، خداحافظی همیشگی از دنیای سیاست را به تصویر بکشد.بعبارتی پس از این دیگر هیچ چیز برای او مهم نیست و اینکه چه قضاوتی در مورد او می کنند.

در حالی که مهندس حق شناس در تمام این سالها بدنبال ثبت سوابقی همسو با انقلاب و نظام و رعایت خطوط قرمز آن بود تا پرونده اش از جمله در دفتر نظارت استان گلستان بگونه ای دیگر جمع شود و زمینه اصلاح پرونده انتخاباتی اش در گیلان را فراهم کند.اما چگونه حاضر شد ارتباط با چنین فردی را علنی کند !؟ شخصی که پل ارتباطی اصلی و میزبان مجرمین امنیتی تهرانی در گرگان و گلستان است و وابستگان آن در داخل و خارج از کشور اصل نظام و رهبری را همسو با منافقین مورد هجمه و تخریب روزانه توییتری قرار می دهند.

هنوز برای قضاوت نهایی زود است ؛تعیین معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان همه چیز را برای همگان آشکار خواهد کرد و بعد از آن می توان گفت که مهندس حق شناس به حیات سیاسی اش برای همیشه پایان داده است یا نه ! و یا تمایل دارد مثل گذشته و در تعاملی صادقانه امور استان را پیش ببرد یا نه !./مهندس صادقی

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.