1399-07-25 09:53
2666
0
71035
وقتی مسئولین همدلانه همت می کنند؛

چراغ خانه ای که به مهر روشن شد/ افتتاح مسکن پدری نابینا در روستای کوچک نظرخانی + تصاویر

منزل مسکونی پدر روشندل روستای ترکمن نشین کوچک نظرخانی، به همت سپاه پاسداران، بنیاد مسکن و اداره بهزیستی شهرستان علی آباد کتول به بهره برداری رسید.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ مجید زمانی فرمانده سپاه شهرستان علی آباد کتول در آیین افتتاح منزل مسکونی احمد نظرخانی پدر نابینایی که این روزها لبخند رضایت بر لبانش هویدا شده، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با حضور مردم هویت یافته و مردم همواره از ارکان اساسی آن هستند.

ساخت 14 واحد مسکونی ویژه معلولین نیازمند مسکن

وی با بیان اینکه ما به ازای هر صندلی مدیریتی، 73 شهید تقدیم انقلاب کرده ایم، گفت: شهدا برای حفظ این انقلاب خون ارزشمند خود را نثار کردند درخت انقلاب امروز به واسطه خون آن ها استوار است. لذا ما نیز در تداوم راه آن ها، وظیفه داریم به مردم خدمت کنیم.

kanehmehr4زمانی با اشاره به دشمنی امریکا و فشار حداکثری بر مردم کشورمان، تاکید کرد: مسئولان باید همدلانه با یکدیگر برای خدمت به مردم تلاش کنند.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان علی آباد کتول با بیان اینکه میلاد حضرت رسول اکرم (ص) مبنای مشترک مذاهب اسلام است، گفت: رسالت سپاه پاسداران حفظ دستاورهای انقلاب اسلامی است و برای ما پاسداران قوم و مذهب فرقی ندارد و به هر کسی که زیر پرچم این انقلاب است، خدمت می کنیم.

زمانی با قدردانی از همکاری اداره بهزیستی و بنیاد مسکن در شناسایی معلولین نیازمند مسکن و ارائه تسهیلات بلاعوض و کم بهره، گفت: در کنار طرح های کمک مؤمنانه و توزیع نوشت افزار ایرانی میان دانش آموزان کم برخوردار، به دنبال سیل سال گذشته، عملیات اجرایی ساخت 14 واحد مسکونی ویژه معلولین نیازمند مسکن به همت بسیج سازندگی در شهرستان آغاز شد و امسال به تناوب در حال بهره برداری است.

سپاه و بنیاد مسکن نبودند، کارمان محدود می شد

فهیمه پلنگی رییس اداره بهزیستی شهرستان علی آباد کتول نیز در این مراسم با اشاره به 4 هزار پرونده معلول در این اداره، گفت: معلولین ماهانه برای گذران زندگی خود هزینه های زیادی را متحمل می شوند و مشارکت در ساخت مسکن کمک بزرگی به آن هاست.

kanehmehr4وی با بیان اینکه اگر ما درکنار بنیاد مسکن و سپاه قرار نمی گرفتیم، کارمان بسیار محدود می شد، اذعان کرد: 14 معلول نیازمند مسکن را در شهرستان علی آباد کتول شناسایی کردیم که دارای زمین مسکونی بودند، اما بدون حمایت، امکان ساخت منزل نداشتند. عملیات اجرایی ساخت این منازل پس از سیل سال گذشته با ارائه 29 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض توسط اداره بهزیستی و 40 میلیون تومان وام کم بهره توسط بنیاد مسکن، توسط بسیج سازندگی آغاز شد و تا پایان امسال همه ی این منازل به بهره برداری می رسند.

فکر نمی کردم روزی خانه دار شوم

احمد نظرخانی پدر روشندل روستای کوچک نظرخانی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه می گوید: 10 سال است که تحت پوشش بهزیستی قرار دارم. 6 سال پیش ازدواج کردم و حالا صاحب 2 فرزند هستم.

kanehmehr4

وی با بیان اینکه پیش از این در خانه ای کلنگی که وضعیت مناسبی نداشت، زندگی می می کردم، اظهار می کند: فکر نمی کردم روزی خانه دار شوم. از حرف زدنم معلوم است که چقدر خوشحالم. از سپاه پاسداران، بنیاد مسکن، اداره بهزیستی و دهیاری روستای کوچک نظرخانی ممنونم که با من در ساخت منزلم بسیار خوب همکاری کردند.

kanehmehr4

kanehmehr4

kanehmehr4

kanehmehr4

kanehmehr4

kanehmehr4

kanehmehr4

kanehmehr4

kanehmehr4

kanehmehr4

kanehmehr4

kanehmehr4

kanehmehr4

kanehmehr4

kanehmehr4

 

گزارش: نرگس تجری

انتهای پیام/

  • منبع خبر : زرین نامه

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.