1399-07-23 14:13
978
0
70994
با حضور عضو هیات رییسه مجلس؛

افتتاح اولین واحد مسکونی روستای زلزله زده قورچای

اولین واحد مسکونی ساخته شده در روستای زلزله زده قورچای با حضور عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما، زلزله ۵.۱ ریشتری شهرستان رامیان باعث تخریب بسیاری از منازل روستاهای این شهرستان شد که روستای ویرو و قورچای از این بین بیشترین خسارت را دیدند.

با پای کار آمدن مسئولین، ساخت منازل آسیب دیده آغاز و خوشبختانه اولین خانه در این شهرستان در روستای قورچای تکمیل و آماده بهره برداری شد.

صبح امروز محسن دهنوی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی که خود یک رامیانی است؛ به شهر خود آمد و در بدو ورود خود با شهدای این شهرستان تجدید میثاق کرد.

در ادامه سفر دهنوی به رامیان، وی با گروههای جهادی فعال در روستاهای زلزله زده نشست کاری داشت.

امروز با حضور دهنوی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، غراوی معاون عمرانی استاندار گلستان و کوهساری نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس اولین واحد مسکونی روستای زلزله زده قورچای افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان سید محمد حسینی گفت: برای احداث این واحد ۵۰ میلیون تومان تسهیلات و ۱۵ میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته شده و ضمانت‌ها هم زنجیره‌ای است.

صادقلو، فرماندار رامیان نیز با اشاره به اینکه ۱۰ روستای بخش مرکزی این شهرستان متأثر از زلزله شدند، گفت: در حال حاضر در ۱۳۷ واحد آواربرداری، ۳۲ واحد فونداسیون، ۱۸ واحد اسکلت ساختمان و ۵ واحد سقف انجام گرفته است.

 

 سید محسن دهنوی نماینده مردم تهران پس از افتتاح اولین خانه زلزله زده در شهرستان رامیان، از روستای زلزله زده ویرو این شهرستان نیز بازدید کرد.

در این بازدید معاون استاندار گلستان، فرمانده سپاه استان و جمعی از مدیران کل کشوری و استانی حضور دارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.