1399-07-21 10:01
348
0
70933
نماینده مردم گرگان و آق قلا؛

70 درصد مشکلات مردم در کاروان خدمت حل می شود/ کف پوش سالن سرکلاته را تامین می کنیم

منتظری گفت :در بیشتر این جلسات پاسخگویی 70 درصد مشکلات مردم همان جا حل می شود،مدیران بیشتر سراغ مردم بروند تا امید و اعتماد ایجاد شود حتی اگر صادقانه بگوییم نداریم مردم اعتراضی نمی کنند.

به گزارش گلستان ما،غلامرضا منتظری در کاروان خدمت روستای سرکلاته اظهار کرد: بعد از انتخابات یکی از قرارهایی که با مردم داشتیم این بود بعد از حضور در مجلس به صورت حضوری با آن ها ارتباط داشته باشیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا با بیان اینکه کاروان خدمت هر ماه به یک شهرستان یا روستا سفر می کند تا مشکلات مردم را بررسی کند، خاطرنشان کرد: این جلسه ها با تعارف دنبال نمی شود چرا که مدیران باید برای حل مشکل در همان جلسه پاسخگو باشند.

وی افزود: مسائل اقتصادی و اشتغال فرزندان بیشتر مشکل مردم بوده است به همین جهت ما سعی داریم در روستاها و در جهت صنایع تبدیلی و تخصص جوانان اشتغال ایجاد کنیم.

منتظری با اشاره به مشکلات جاده ها بین مزارع، ابراز کرد: سعی داریم تا با جهاد کشاورزی نشستی داشته باشیم و تصمیم نهایی در خصوص جاده های بین مزارع گرفته شود.

نماینده گرگان و آق قلا آب را نیازمبرم گلستان دانست و عنوان کرد: آب بحران جدی ما است به همین جهت سد شصت کلا را به صورت جدی پیگیری می کنیم.

وی ادامه داد: در بیشتر این جلسات پاسخگویی 70 درصد مشکلات مردم همان جا حل می شود،مدیران بیشتر سراغ مردم بروند تا امید و اعتماد ایجاد شود حتی اگر صادقانه بگوییم نداریم مردم اعتراضی نمی کنند.

منتظری تصریح کرد: استقبال خوبی از این کاروان شده و بسیاری از روستاها درخواست حضور این کاروان را کرده اند و ما نیز این برنامه ریزی را خواهیم داشت.

نماینده گرگان و آق قلا در خصوص سالن نیمه کار این روستا گفت: اگر بقیه مسائل حل شود نمایندگان گرگان و آق قلا قول حل مشکل کف پوش سالن نیمه کار روستای سرکلاته را می دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.