1399-07-19 09:12
385
0
70882
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس :

زمان شناسی نکنیم به روزگار توابین می افتیم / فشارهای اقتصادی ماحصل بی تدبیری هاست

سید احسان خاندوزی با اشاره به اینکه فشارهای اقتصادی امروز نتیجه بی تدبیری هاست افزود : مدیریت فعلی کشور تابلویی است تا راه درست آینده نظام را بهتر بشناسیم .

به گزارش گلستان ما ؛ سید احسان خاندوزی نایب رئیس کیمسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم تهران ، ری ، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی شامگاه گذشته در اجتماع بالاجاده ای های مقیم تهران اظهار داشت : مهمترین خصوصیت و شاخصه شیعه مولای متقیان علی علیه السلام " زمان شناسی " است و اگر عرصه تقابل زمانه حال را  بخوبی نشناسیم و در جبهه های فرعی مشغول شویم جبهه اصلی را از دست خواهیم داد.

وی بیان کرد : اگر زمان شناسی نکنیم حسرت جبهه اصلی بر دل می ماند مثل حسرت توابین در زمان امام حسین علیه السلام که امام زمان خود را تنها گذاشتند و حسرت بزرگی به بزرگی تاریخ در دلهای توابین آن زمان برجا ماند.  

خاندوزی گفت : رهبری فرزانه انقلاب اسلامی دو هجمه تحریم و فشارهای اقتصادی و تحریف را دو دغدغه مهم جامعه امروز می دانند.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد : تحریم ها و فشارهای اقتصادی بیش از اینکه حاصل تحریم کشورهای استکباری باشد ماحصل بی تدبیری ها و ناکارآمدی های مدیران داخل کشور می باشد .

خاندوزی افزود :  این گونه مدیریتها تابلوی انتخاب صحیح و درست را در آینده کشور نشان می دهد که برای مقاوم سازی اقتصاد کشور و برون رفت از شرایط فعلی اقتصادی کشور باید در جبهه مقاومت مدیرانی مقاوم و انقلابی و جهادی انتخاب کرد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به دغدغه تحریف و ایجاد جنگ روانی و تحریف غیر واقعیات از بزرگیها و کوچک شمردن آن و بزرگ شمردن کوچکها که موجب خدشه به اقتدار جامعه اسلامی و انقلاب می شود اشاره کرد و گفت : نباید از جنگ روانی دشمن غافل شویم .

نماینده گلستانی تهران در مجلس یازدهم در پایان گفت : انسجام اجتماعات مذهبی و فرهنگی گلستانیهای مقیم تهران فرصت مناسبی برای پیوندهای عاطفی بین قومیتهاست و توانمند سازی و بارور سازی آن را در پایتخت کشور اسلامی ضروری و لازم می دانم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.