1399-07-13 13:31
372
0
70759
مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان؛

تشریح برنامه های هفته کودک در گلستان/ توزیع 5 هزار جلد کتاب کودک و نوجوان برای 100روستا محروم/ کانون پرورش فکری کودکان نیازمند نگاه ویژه خیران

رجب نسب گفت: در این هفته نیز از روز دوشنبه برنامه توزیع 5 هزار جلد کتاب مورد استفاده کودک و نوجوان را در 100روستا گلستان آغاز خواهیم کرد.

محبوبه رجب نسب در گفت وگو با گلستان ما در خصوص برنامه های این اداره کل در هفته کودک اظهار کرد: در برنامه های هفته ملی کودک امسال به دلیل اینکه با اربعین و شیوع کرونا مصادف شده امکان حضور کودکان را نداریم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با بیان اینکه سلامت و امنیت کودکن برای ما در اولویت است، خاطرنشان کرد: 150 برنامه را در بستر مجازی تعریف کرده ایم که مراکز با توجه به فضای اسکای روم که در اختیار دارند برنامه های خود را برگزار می کنند.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های مختلف در سطح استان، افزود: در گرگان مرکز نجوم، مرکز تخصصی فیلم و انیمیشن و دو فروشگاه را نیز در گرگان و گنبد افتتاح می کنیم.

رجب نسب در خصوص راه اندازی کانون پرورشی فکری کودکان شهرستان کردکوی تصریح کرد: بخشی از نقص های ساختمان رفع شده اما تنگناهای مالی تاکنون اجازه افتتاح را به ما نداده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اذعان کرد: سهمیه جذب یک مربی اهل کردکوی برای ما اختصاص پیدا کرده که فراخوان جذب را در این شهرستان داده ایم تا در آینده نزدیک جذب این سهمیه صورت پذیرد.

وی ادامه داد: در این هفته نیز از روز دوشنبه برنامه توزیع 5 هزار جلد کتاب مورد استفاده کودک و نوجوان را در 100روستا گلستان آغاز خواهیم کرد.

رجب نسب با اشاره به لزوم کمک خیران در زمینه کودک و نوجوان متذکرشد: در حال حاضر به دنبال جذب خیر هستیم چرا که برای مثال در همین مرکز کردکوی نمی توان با اعتبارات دولتی به راحتی پروژه را تکمیل کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: سال گذشته در جلسه ای سراغ خیران کردکوی رفتیم تا کمک هایی را برای راه اندازی کتابخانه سیار در روستاهای محروم منطقه دریافت کنیم، الان اگر همان خودرو سال قبل را بخواهیم تهیه کنیم باید نزدیک به 4 برابر قبل هزینه کنیم.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.