1399-07-01 14:04
761
0
70485
فخرالدین در نشست خبری عنوان کرد :

اجرای 450 برنامه در هفته دفاع مقدس / انتقاد از یک مسئول استانی بخاطر انتشار یک تصویر جعلی / برگزاری مراسم تجلیل از 200 بانوی رزمنده

فرمانده سپاه گرگان از اجرای بیش از 450 برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت : از 200 بانوی فعال در دفاع مقدس و 200 رزمنده مرد در هفته دفاع مقدس تقدیر خواهد شد.

به گزارش گلستان ما ؛ وحید فخرالدین فرمانده سپاه گرگان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد : هفته دفاع مقدس امسال با شعار ما قوی هستیم آغاز شده اما چرا قوی هستیم ، بخاطر اینکه دشمنان در هر زمینه ای ( نظامی ، اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی )  تلاش کردند که به ما ضربه بزنند اما نتوانستند و ما با روحیه جهادی آنها را شکست دادیم.

فخرالدین با اشاره به اینکه با کار جهادی مدیران و گوش دادن به فرامین رهبری از تحریم ها نیز عبور خواهیم کرد، افزود : اگر دشمنان لحظه ای توان داشتند که ما را از بین ببرند درنگ نمی کردند اما ما در تمامی مقاطع سرسختانه ایستادیم و هزینه هم دادیم .

تقدیر از مدافعان سلامت

وی تصریح کرد : اگر رزمنده های مدافع سلامت نبودند اوضاع ما بدتر از این می شد ، آنها خالصانه تلاش کردند تا توانستیم در کنترل این بیماری منحوس موفق باشیم ، در فرهنگ جهادی انقلاب ما عرصه دفاع برای جهاد تغییر می کند ، روزی جنگ نظامی ، روزی عرصه فرهنگ و روزی عرصه اقتصادی و روزی هم درس یل و زلزله و کرونا همین بسیجیان و مردم پای کار انقلاب ایستاده اند.

فرمانده سپاه گرگان اضافه کرد : کار مومنانه ای که در هنگامه کرونا اتفاق افتاد و دست نیازمندان گرفته شد به همت مردم ، بسیجیان و هیات های مذهبی بود ، امسال بچه های مذهبی محرم را متفاوت تر از سالهای گذشته پشت سر گذاشتند و پروتکل های بهداشتی را هم به درستی رعایت کردند .

انتقاد از یک مسئول استانی بخاطر انتشار یک تصویر جعلی

فخرالدین با انتقاد از یکی از مسئولین استانی یادآور شد : با تمام تلاش هایی که بچه های مذهبی امسال در ایام محرم انجام دادند متاسفانه یکی از مسئولین استانی با انتشار یک تصویر جعلی در استوری خود زحمات هیات ها را زیر سوال برد هر چند بعد ها آن را از استوری خود حذف کرد اما یک عذرخواهی هم نکرد ولی اگر در محرم امسال زیبایی هم خلق شد محصول تلاش های هیات ها بود.

وی بیان کرد : همین بچه هیاتی ها و بچه بسیجی ها بودند که در سیل گلستان و زلزله رامیان به میدان آمدند و به مردم کمک کردند ، حالا نوبت مسئولین هست که پای کار بیایند و به مردم خدمت کنند .

روز ورود رضاخان به گرگان نمی تواند روز گرگان باشد

فخرالدین گفت : مردم از مسئولین انتظار ندارند که بهانه دست دشمنان بدهند ، نباید مسئولی در جمهوری اسلامی به خودش اجازه بدهد که روز ملی گرگان که قیام مردم گرگان در 5 آذر سال 57 می باشد را کمرنگ کند و سالروز ورود رضا خان به گرگان را روز گرگان اعلام کند ، مردم پای کار انقلایند و باور نمی کنند که یک مسئول چنین اشتباهاتی را انجام دهد .

اجرای 450 برنامه در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به اینکه 9 شهید مدافع حرم در شهرستان گرگان داریم ، بیان کرد : در هفته دفاع بیش از ۴۵۰ برنامه شهرستانی داریم که در کمیته بسیج تدوین شده و از ادارات و نهادهایی که در اجرا به ما کمک کرده اند تشکر می کنم.

سرهنگ فخرالدین افزود : 306 برنامه پایگاه محور ، ۶۴ برنامه حوزه محور و ۲۰ برنامه محوری در ناحیه پیش بینی کردیم  ، سعی کردیم فضای دفاع مقدس امسال بواسطه چهل سالگی این اتفاق پررنگتر باشد ، از شهرداری و شورای شهر بابت نصب تصاویر المان شهدا و فضاسازی محرم و فضاسازی دفاع مقدس در شأن خانواده های شهدا وایثارگران تشکر می کنم.

وی تاکید کرد : مراسم افتتاح مراسمات هفته دفاع مقدس از روز گذشته در فرمانداری گرگان با سخنرانی سردار ملک آغاز شد ، بعد از سخنرانی رهبری رژه موتوری با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی برگزار شد.

فخرالدین به برگزاری نشست های بصیرتی ، اردوی جهادی ، افتتاح پایگاه مقاومت در قلعه محمود ، افتتاح حسینیه در قزاق محله نومل ، شب شعر و خاطره توسط رزمندگان ، تجلیل از سربازان نمونه ، عطر افشانی مزار شهدا در امامزاده عبدالله (ع) گرگان اشاره کرد و گفت : یادواره شهدای شهرستان گرگان و شهدای مدفون در بقاع متبرکه در محوطه باز امامزاده عبدالله برگزار می شود و همین جا دعوت می کنیم از مردم و بسیجیان و هیأتی ها در این مراسم شرکت کنند.

مراسم تجلیل از 200 بانوی رزمنده

وی ادامه داد : روز ششم مهرماه همایش زینبیون به رنگ کربلا در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار می شود که طی آن از 200 بانوی رزمنده و فعال در دفاع مقدس و خانواده های شهدا اعم از همسران و مادران آنها تقدیر می شود .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرگان همچنین تصریح کرد : همایش حماسه سازان ماندگار در روز هفتم مهرماه در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار می شود و طی آن از 200 رزمنده ، جانباز و ایثارگر استان در دوران دفاع مقدس تقدیر می شود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.