1399-06-29 12:46
531
0
70423
فرمانده سپاه نینوا خبرداد:

برگزاری 2 هزار برنامه در هفته دفاع مقدس/ تحویل 48 واحد مسکونی مناطق سیل زده آق قلا در هفته دفاع مقدس/ لغو برگزاری رژه 31 شهریورماه

سردار ملک شاهکوهی گفت: امسال سپاه نینوا 2 هزار برنامه در دفاع مقدس برگزار خواهد کرد که ۴۰ سرفصل برای آن در نظر گرفته شده است.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بخشی از مجاهدت های دوران دفاع مقدس را مدیون اصحاب رسانه، قلم زنان و تصویربردارانی بودیم که با به تصویر کشیدن صحیح جنگ منجر به بسیج مردمی شدند.

فرمانده سپاه نینوا خاطرنشان کرد: کم نبودند امثال شهید آوینی که با روایت حماسه آفرینی رزمندگان باعث جاودانه ماندن دفاع مقدس در طول تاریخ شدند.

وی افزود: امروز بعد از گذشت ۴۰ سال دشمن در پی ناکارآمد جلوه دادن نظام و ایجاد یاس و نا امیدی در دل مردم است و رسالت امروز اصحاب رسانه امیدبخشی و نشان دادن دستاورد های این انقلاب الهی است.

سردار ملک شاهکوهی با بیان اینکه امروز جنگ ، جنگ اراده هاست، اذعان کرد: هرکس اراده مستحکم تری داشته باشد پیروز میدان است و ما یقین داریم با توکل به خداوند متعال دشمنان این ملت خوار و شکست خورده اند.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اینکه رژیم تروریست آمریکا هیچگاه فکرش را نمیکرد انقلاب اسلامی اینچنین پیش برود، عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی فریاد می زدند انقلاب چهل سالگی اش را نخواهد دید اما امسال در گام دوم انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد دفاع مقدس را گرامی میداریم

وی ادامه داد: امسال سپاه نینوا 2 هزار برنامه در دفاع مقدس برگزار خواهد کرد که ۴۰ سرفصل برای آن در نظر گرفته شده است.
سردار ملک شاهکوهی ابراز کرد: ۷۸۵ برنامه در سطح نواحی مقاومت بسیج در ۱۴ شهرستان و 1215 برنامه در سطح همه اقشار پایگاه های مقاومت بسیج سراسر استان اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا یکی از برنامه های شاخص را برنامه "دفاع همچنان باقی است " معرفی و یادآورشد: در این برنامه به صورت متمرکز از ۱۶هزار جانباز و آزاده و رزمنده در استان تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه گلستان در دوران دفاع مقدس ۳۲۰ رزمنده خواهر داشت که در هفته دفاع مقدس از این بانوان مجاهد تجلیل می شود به سخنان خود ادامه داد.

سردار ملک شاهکوهی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس ۴۸ واحد مسکونی دیگر که از سیل سال گذشته آسیب دیده بودند در مناطق سیل زده آق قلا افتتاح خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا در استان،امسال رژه اقتدار نیرو های مسلح در ۳۱ شهریور و نمایش رزمی بازسازی یکی از عملیات های دوران دفاع مقدس که همه ساله برگزار میشد لغو شده است و برگزار نخواهد شد.

وی متذکرشد: ما بزرگترین رسالت خود را خدمت به مردم می دانیم و  ۱۱۱ پروژه محرومیت زدایی را در روستا های استان با همین دیدگاه در دفاع مقدس افتتاح خواهیم کرد. 

سردار ملک شاهکوهی اظهار کرد: سپاه نینوا تا کنون ۲۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده است که مرحله بعدی رزمایش کمک مومنانه را در دهه آخر ماه صفر برگزار خواهیم کرد.

فرمانده سپاه نینوا گفت: معتقدیم زیرساخت های گلستان نیاز به پیشرفت و توسعه دارد و استان در برخی موارد دچار ضعف و عقب ماندگی است که پیگیری ما مبنی بر ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همین منظور است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.