1399-06-20 11:03
677
0
70289
استاندار گلستان تشریح کرد؛

همه آنچه که برای انتخابات مرحله دوم غرب گلستان باید بدانید/کارناوال شادی برای نامزد برنده ممنوع

استاندار گلستان با تشریح فرآیند انتخاباتی مرحله دوم انتخابات در غرب گلستانف گفت: امیدواریم شاهد تکرار مشارکت مناسب مردم در مرحله دوم انتخابات باشیم.

به گزارش گلستان ما؛ مردم حوزه انتخابیه غرب استان شامل شهرستان های کردکوی، بندرگز،بندرترکمن و گمیشان جمعه 21 شهریور برای انتخاب هفتمین نماینده مجلس استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پای صندوق های رای خواهند رفت.

هادی حق شناس در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه همه فرآیندهای انتخاباتی آماده و فراهم است، اظهار کرد: در این دوره در هر شعب یك كارشناس بهداشت مستقر و نظارت بر رعایت پروتكل های بهداشتی را انجام می دهد.

وی افزود: 244شعبه اخذ رای مهیا و ماسك و مواد ضدعفونی هم در شعب فراهم شده است و از مردم عزیز تقاضا داریم پروتكل های بهداشتی را رعایت کنند.

استاندار گلستان ضمن تشکر از هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی ادامه داد: در دوره قبل 68درصد در حوزه غرب استان مشاركت داشتیم  و در حال حاضر 198هزار نفر واحد شرایط رای دادن هستند.

برنده انتخابات حق راه اندازی كارناوال شادی ندارد

وی با اشاره به زمان انتخابات گفت: احتمالا مهلت انتخابات در ساعت 18تمام و زمان اخذ رای تمدید نخواهد شد و از مردم می خواهم در اول وقت پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: همه عوامل اجرایی غربالگری شده اند و اطمینان خاطر وجود دارد كه آلوده نیستند.

حق شناس با بیان اینکه هر دو كاندیدا دعوت شده اند و متعهد به رعایت موارد تذكر داده شده هستند ، یادآور شد: برنده انتخابات حق راه اندازی كارناوال شادی ندارد و اگر چنین اتفاقی بیافتد حتما این موارد گزارش و در تایید و یا رد صحت انتخابات موثر خواهد بود.

در تبلیغات انتخابات بعضی از هواداران كاندیدا پروتكل ها را رعایت نكردند

وی همچنین بیان کرد: در تبلیغات انتخابات بعضی از هواداران كاندیدا پروتكل ها را رعایت نكردند كه باعث ایجاد نگرانی شده است.

حق شناس تصریح کرد: در هر صندوق متوسط 10نفر فعالیت می كنند كه در مجموعه بیش از 3هزار نفر در فرایند برگزاری انتخابات مشاركت دارند.

استاندار گلستان در خاتمه گفت: از مردم شریف استان به جهت مشاركت 57درصدی در 2 اسفندماه سال گذشته تشكر می كنم و امیدواریم شاهد تکرار مشارکت مناسب مردم در مرحله دوم انتخابات باشیم.

در چند روز اخیر بسیاری از علما و سیاسیون برای حضور پرشورتر مردم در انتخابات مرحله دوم  پیام های جداگانه ای صادر کردند.

صبح امروز فرصت تبلیغات «عبدالجلال ایری» و «رجب محمدآبادی» دو نامزد راهیافته به مرحله دوم انتهابات مجلس شورای اسلامی در غرب استان به اتمام رسید.

در مرحله نخست 193 هزار 716 نفر بوده و در مرحله دوم 198 هزار و 712 نفر در غرب استان واجد الشرایط رای هستند .

استان گلستان دارای 6حوزه انتخابیه اصلی  و هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی  است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.