1399-05-18 13:52
988
0
69786
با حضور در بیمارستان های استان انجام شد؛

تبریک عید توسط نمایندگان امام جمعه گرگان به مدافعان سلامت گلستان

چند گروه‌ از سوی نماینده ولی فقیه در استان گلستان به ۲۳ بیمارستان و مراکز درمانی استان برای تبریک عید سعید غدیر به پزشکان و پرستاران اعزام شدند.

به گزارش گلستان ما؛ در شرایطی ه اینروزها رعیت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمعات اجباری شده و مردم بیش از پیش به رعایت آن ملزمم شده اند؛امکان برگزاری جشن عید غدیر در مکان‌های عمومی وجود ندارد لذا گروه‌هایی متشکل از روحانیون، کارکنان دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان و خادمین موکب علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) به نمایندگی از آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی با حضور در بیمارستان‌های استان گلستان ضمن تشکر از زحمات بی‌شائبه کادر درمانی این عید سعید را به  پزشکان و پرستاران و بیماران تبریک گفتند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه غدیر را باید عامل وحدت بدانیم، گفت: عید غدیر برای همه مسلمانان روز بسیار بزرگ و محترمی است، باید بزرگداشت این عید سعید به شکلی انجام گیرد که زمینه وحدت هر چه بیشتر بین امت اسلامی را فراهم کند و ما باید غدیر را عامل وحدت بدانیم و خدای ناکرده کاری نکنیم که موجب اختلاف و تفرقه شود.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ضمن عرض تبریک این عید بزرگ به همه مسلمانان اظهار کرد: امروز همه می‌دانیم مهمترین هدف دشمنان اسلام، ایجاد اختلاف بین مسلمانان و به جان هم انداختن آنهاست، ما پیروان مکتب اهل بیت (ع) در بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی و به ویژه عید غدیر باید به نحوی عمل کنیم که به وحدت بین مسلمین که هدفی بالاتر و مهم‌تر است، لطمه وارد نشود، کما اینکه سیره خود اهل بیت (ع) و امیرالمومنین (ع) اینچنین بوده است چرا که وحدت و یکپارچگی امت اسلامی یک اصل است و همه مسلمانان آگاه به آن معتقد هستند و شخصیت‌های مهم اسلامی به‌دنبال تحقق این اصل بودند.

وی تصریح کرد: غدیر باید عامل وحدت باشد و نباید عملی از ما صادر شود که موجب به وجود آمدن تفرقه و جدایی و شکاف و بدبینی شود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: قطعا امروز وحدت امت اسلامی مورد رضای حضرت ولی عصر(عج) است و سیره بزرگان اسلام اعم از شیعه و سنی هم بر وحدت بین مسلمین تاکید دارد، چرا که قرآن به مسلمانان دستور داده که با همدیگر اختلاف پیدا نکنید و جنگ و دعوا بین خودتان راه ندهید، این اختلافات باعث ضعف و از بین رفتن قدرت شما می‌شود.

نورمفیدی خاطرنشان کرد: در مورد شخصیت مولای متقیان امام علی (ع) و حادثه غدیر تقریبا همه مسلمانان اتفاق‌نظر دارند، به جز اندکی که انحراف در دین پیدا کردند، همانند ناصبی‌ها، وهابی‌ها و داعشی‌ها که متاسفانه چهره‌ای خشن از اسلام را به عالم نشان می‌دهند و این نوع رفتار خود  نشان‌دهنده انحراف آنهاست.

وی ادامه داد: همه مسلمانان غیر از یک عده از منحرفین، ولایت به معنای محبت اهل‌بیت (ع) و همچنین ولایت به معنای حکومت امیرالمومنین (ع) را قبول دارند، اگر چه  در نوع نگاه  تفاوتی بین شیعه و سنی وجود دارد، اما اصل محبت به امیرالمومنین (ع) و خلافت و حکومت ایشان را همه قبول دارند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فارس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.