1399-05-17 23:00
738
0
69781
یادداشتی به بهانه روز خبرنگار؛

هستیم بر عهدی که بستیم

۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران حوزه رسانه و اطلاع رسانی علی الخصوص خبرنگاران سختکوش این پایگاه خبری که نزدیک به یک دهه فعالیت خبری تحلیلی مجدانه و جسورانه را دنبال می کنند ، تبریک می گویم .

به گزارش گلستان ما، ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران حوزه رسانه و اطلاع رسانی علی الخصوص خبرنگاران سختکوش این پایگاه خبری که نزدیک به یک دهه فعالیت خبری تحلیلی مجدانه و جسورانه را دنبال می کنند ، تبریک می گویم .

بدون شک باور پذیر ساختن اینکه رسانه رکن چهارم دموکراسی است جز با تلاش خود اصحاب رسانه و نشان دادن جایگاه واقعی آن و قدرت فزاینده آنها ممکن نخواهد بود .

در جایی که امروز ایستاده ایم به خود می بالیم که بدون تعارف و ترس از مقام و جایگاهی ، توانسته ایم با بضاعت ناچیزمان گوشه ای از مشکلات استان و مردم عزیزمان را به گوش مسولان رسانده و در خیلی موارد حل نماییم ، در ادامه هم نیازمند همراهی و ارائه نظرات همه مخاطبین گرامی برای هر چه بهتر شدن هستیم.

ظاهر شیرین و لذت بخش کارمان ، باطنی پر از استرس، اندوه، ناامنی و مشکلات طاقت فرسا دارد و کیست که از حال یک خبرنگار مطالبه گر و دغدغه مند خبر داشته باشد؟

رسالت خطیر ما در گام دوم انقلاب تازه شروع شده است و رویکرد مان در سال جدید معیشت و اقتصاد مردم ، جهش تولید و اشتغال جوانان و جبران عقب ماندگی های استان خواهد بود ضمن اینکه تاکید کنم خط قرمز ما در گلستان ما اسلام ، انقلاب ، مردم و بیت المال خواهد بود و در این مسیر با احدی تعارف نخواهیم کرد.

هستیم بر عهدی که بستیم جواد عموزاد ، مدیر مسئول پایگاه خبری گلستان ما ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ خورشیدی

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.