1399-05-16 18:51
731
0
69770
نجف زاده در دفتر گلستان ما مطرح کرد :

هشدار مدیر کل تعزیرات گلستان به کارخانه های متخلف تولید ماسک/ قیمت ماسک بین 1300 تا 1500 تومان است

نجف زاده گفت: راهکار ما این است دو کارخانه تولید ماسک استان باید قیمت مصوب را ارائه دهند، ما با کسی تعارف نداریم اما هر دو تخلفاتی را چه در زمینه های استفاده از مواد اولیه دولتی و چه در زمینه فروش تخلفاتی را داشته اند من نیز در روزهای گذشته اتمام حجت کرده ام باید قیمت را کاهش دهند.

به گزارش گلستان ما، حسین نجف زاده در بازدید از دفتر گلستان ما ضمن تبریک هفته خبرنگار به هیئت تحریریه، اظهار کرد: در زمینه های مختلف تعزیرات باید از ظرفیت های اجتماعی استفاده کنیم و مردم به نوعی حسگرهای ما برای هشدارها باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان با بیان اینکه کشور در حوزه اقتصاد مشکلات زیادی دارد، خاطرنشان کرد: با تلاش و همدلی کارهای بزرگی می توان کرد برای مثال در حوزه ماسک  قیمت مصوب 1500 تومان برای تولیدات صنعتی و 1300 تومان برای کارگاهی است.

وی افزود: گروهی به بهانه حمایت از سرمایه گذاری و تولید به دنبال بهره برداری اقتصادی و انحصارگری هستند.

نجف زاده اذعان کرد: ماسک امروز کالای عادی نیست، در حوزه قیمت ماسک و گرانی آن به طوری است که در حال حاضر ماسک از کارخانه گران بیرون می آید که داروخانه ها گران تر می خرند و باید گران بفروشند.

هشدار به دو کارخانه متخلف تولید متخلف

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان ابراز کرد: راهکار ما این است دو کارخانه تولید ماسک استان باید قیمت مصوب را ارائه دهند، ما با کسی تعارف نداریم اما هر دو تخلفاتی را چه در زمینه های استفاده از مواد اولیه دولتی و چه در زمینه فروش تخلفاتی را داشته اند من نیز در روزهای گذشته اتمام حجت کرده ام باید قیمت را کاهش دهند.

وی متذکرشد: قیمت تمام شده برای ماسک که توسط دولت اعلام شده پایین تر بود اما برای تشویق تولیدکنندگان این قیمت افزایش پیدا کرد تا تشویق شوند به همین جهت اعلام کردم نظارت ها را در این کارخانه ها افزایش دادیم تا تخلفی صورت نپذیرد.

نجف زاده با اشاره به خروج 450 هزار ماسک با توجه به آمارها، به صورت غیر قانونی از این کارخانه ها تصریح کرد: قرار بود این تعداد ماسک که از مصارف روزانه استان است خارج شود که پس از اطلاع ما از این اتفاق جلوگیری شد و در اختیار معاونت غذا و دارو قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان، عنوان کرد: اولین دغدغه من این است زمینه های افزایش تولید را فراهم کنیم تا قیمت افزایش نیابد وقتی تولید باشد نظارت ها و رقابت ها بهتر خواهد بود و خوشبختانه مجموعه سپاه اولین مجموعه آمار خود را ارائه داد که آمار های خوبی نیز بود.

وی با هشدار به کارخانه های متخلف یادآورشد: اگر کارخانه ها همراهی کردند سهمیه استفاده از مواد اولیه دولتی را خواهند داشت اما اگر همکاری نکردند تخلفات را با جدیت پیگیری می کنیم و سهمیه های کارخانه ها را به کارگاه ها اختصاص می دهیم.

نجف زاده اذعان کرد: در زمینه قیمت مرغ که جزو استان ها خوب از جهت قیمت هستیم، پیشنهاد دادیم یارانه به تولیدی هایی تعلق گیرد که همکاری مثبتی داشته باشد و شفاف عمل کنند.

افزایش 35 درصدی تشکیل پرونده ها در تیرماه

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان  اظهار کرد: در حال حاضر متوسط ارایه شکایت در روز دو رقمی شده قبلا یک یا دو عدد بود هفته گذشته بیش از 30 مورد گشت سیار صورت گرفت که باعث شده آمار پرونده های نظارتی را نسبت به خرداد افزایش 35 درصدی داشته باشیم.

وی افزود: در شرایط جدید نزدیک به 100 فقره پرونده در آق قلا تشکیل داده ایم، 69 فقره تشکیل شده در گلستان ارزش تخلفاتی بالای 50 میلیون تومان دارد که در بین این ها تخلفات چند صد میلیونی و میلیاردی نیز وجود دارد.

نجف زاده گفت: میانگین رسیدگی به پرونده های ما 11 روز است در صورتی که این موضوع در گذشته 13 روز بوده و در استان های دیگر میانگین 37 روز است که امیدواریم این موضوع در آینده به کمتر از ده روز برسد.

 انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.