1399-05-13 10:13
828
0
69710
دادستان مرکز استان گلستان خطاب به استاندار:

تا کی می خواهید مشاغل را تعطیل کنید؟

دادستان مرکز استان گلستان با انتقاد از تعطیلی برخی از اصناف و ضربه اقتصادی به مشاغل مختلف گفت: تا کی می خواهید به تعطیلی و ممنوعیت فعالیت مشاغل ادامه دهید؟ بجای تعطیلی مشاغل و اصناف، نظارت را بیشتر کنید.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید رضا سید حسینی درجلسه ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: این ویروس مدتها با ما خواهد بود، پس تعطیلی مشاغل و اعمال محدودیت های جدید، کارساز نیست بلکه می بایست با مدیریت، کنترل و نظارت بیشتر بدنبال راهکاری بود تا اشتغال و اقتصاد بیش از این آسیب نبیند.

سید حسینی افزود : ممنوعیت برگزاری تجمعات غیرقابل کنترل (مراسم های عروسی، عزا، نمازجماعت و ...) باعث کاهش آمار مبتلایان به کرونا در استان شد.

وی تصریح کرد: با نظارت بیشتر و فرهنگ سازی، تجمعاتی که قابل کنترل هستند(فعالیت رستوران ها، آموزشگاه ها و ...)  را آزاد کنید  و تجمعاتی  چون عروسی، عزا، نماز جماعت و ... که غیرقابل کنترل هستند، همچنان ممنوع باشد.

دادستان مرکز استان ادامه داد: بجای اعمال ممنوعیت ها و محدودیت های جدید به دنبال راهکاری برای فرهنگ سازی و آموزش صحیح مردم برای حضور در جامعه بدون اینکه خطری سلامت آنان را تهدید کند، باشید.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسینی اضافه کرد: ادامه تعطیلی اصناف و مشاغل با توجه به مشکلات معیشتی و شرایط سخت اقتصادی مردم، امکان پذیر نیست.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.